اپشتاین: متهم شهادت می دهد که ماکسول گفت: “من برای اپشتین و دوستانش بدن خوبی داشتم”.

نیویورک: زنی که اتهاماتش زیربنای پرونده جنایی قاچاق جنسی علیه گیسلین ماکسول است، روز سه‌شنبه شهادت داد که پس از اینکه یک فرد اجتماعی بریتانیایی او را در زمانی که جفری اپستین در سن 14 سالگی ماساژ برهنه می‌کرد، او را نوازش می‌کرد، احساس «شکستگی» می‌کرد.
این زن که کارولین نام داشت، گفت که مکسول گاهی اوقات با او تماس می‌گرفت تا زمانی که اپشتین سینه‌ها و باسن او را لمس می‌کرد، ماساژ برای سرمایه‌دار برنامه‌ریزی کند. او گفت، سپس تا زمانی که انزال کند، خودارضایی می‌کرد.
کارولین که ترجیح داد نام خانوادگی خود را فاش نکند، گفت: “من کاملاً برهنه بودم و او وارد شد و سینه ها، باسن و باسنم را احساس کرد و گفت که … بدن خوبی برای آقای اپستین و دوستانش داشتم.” به هیئت منصفه دادگاه فدرال منهتن گفت.
کارولین که اکنون در اواسط 30 سالگی است شهادت داد که وقتی 14 ساله بود، سن خود را در املاک اپستین در پالم بیچ فلوریدا به ماکسول گفته بود.
کارولین سومین زنی است که شهادت داده است که در محاکمه ماکسول توسط اپستین مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، که به نظر می رسد سریعتر از حد انتظار پیش می رود.
هر دو طرف پیش‌بینی کرده بودند که محاکمه تا اواسط ژانویه ادامه خواهد داشت، اما دادستان آلیسون مو به قاضی ناحیه ایالات متحده، آلیسون ناتان، خارج از حضور هیئت منصفه گفت که دولت ممکن است تا پنجشنبه پرونده خود را به پایان برساند.
مشخص نیست که پرونده دفاعی تا چه زمانی ممکن است طول بکشد. دادگاه تا کنون هفت روز ادامه داشته است.
ماکسول، 59 ساله، در مورد قاچاق جنسی و سایر اتهامات به اتهام استخدام و آراستگی دختران نوجوان برای اپستین، کارفرما و دوست پسر سابقش، بی گناه است.
وکلای ماکسول گفته اند که خاطرات متهمان او به مرور زمان خراب شده است.
آنها همچنین گفتند که او به دلیل جنایات ادعایی اپستین قربانی می شود، پس از اینکه اپستین در سال 2019 خود را در زندان منهتن در حالی که منتظر محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود، کشت.
جفری پاگلیوکا، وکیل ماکسول، کارولین را در مورد تناقضات احتمالی بین شهادتش، مصاحبه FBI در سال 2007 درباره اپستین، و شکایت او در سال 2009 علیه اپستین و دستیار دیگری که در آن نامی از ماکسول نبرده بود، مورد بازجویی قرار داد.
کارولین گفت که ماکسول در طول مکالماتش با مجریان قانون “موضوع گفتگو” نبود.
او گفت: “خانم ماکسول تنها چیزی که درگیر آن بود، نوازش سینه و باسن من بود و به همین دلیل روح من و قلب من شکسته است.”
پاگلیوکا همچنین از کارولین پرسید که آیا “انگیزه ای برای شما وجود دارد که به داستان خود پایبند باشید” پس از اینکه او به توافق مدنی 3.25 میلیون دلاری با بودجه ای برای غرامت به قربانیان اپستین رسید، جایی که او در ادعای خود از ماکسول نام برد.
کارولین با هق هق گفت: “پول هرگز کاری را که آن زن با من انجام داده درست نمی کند.”
یکی از اعضای هیئت منصفه در حالی که پاگلیوکا از کارولین در مورد سرعت خرج کردن پول تسویه حساب شکایت خود در سال 2009 سؤال کرد، سرش را تکان داد.
“من خیلی جوان بودم”
هیئت منصفه قبلاً از دو زن شنیده بودند که می گفتند ماکسول آنها را در زمانی که آنها نیز نوجوان بودند برای برقراری ارتباط جنسی با اپستین آماده کرده بود.
این زنان که با نام مستعار جین و کیت شناخته می‌شوند، شهادت دادند که سرگرم‌کننده‌های مشتاقی بوده‌اند و ماکسول به آنها گفته بود که اپستین می‌تواند به پیشرفت حرفه‌شان کمک کند.
پیشینه کارولین متفاوت بود.
او شهادت داد که مادرش مصرف کننده مواد مخدر و الکلی بود و پدربزرگش در چهار سالگی او را مورد آزار جنسی قرار داد. کارولین همچنین گفت که معتاد به کوکائین شد و در کلاس هفتم مدرسه را رها کرد.
کارولین گفت که وی در سال 2002 توسط ویرجینیا گیفر، یکی از برجسته‌ترین متهمان اپستین و ماکسول، با اپستین آشنا شد و از او پرسید: “آیا می‌خواهم بروم پول در بیاورم.”
او گفت که به Giuffre کمک کرد تا اپشتین را به مدت 45 دقیقه ماساژ دهد و سپس تماشای رابطه جنسی اپشتین با Giuffre شد. کارولین گفت که سه اسکناس 100 دلاری برای او روی سینک حمام گذاشته بودند.
گیفر در دعاوی مدنی گفته است که اپستین و ماکسول او را در دوران نوجوانی قاچاق کردند. انتظار نمی رود که او در دادگاه جنایی ماکسول شهادت دهد.
دادستان‌ها روز سه‌شنبه همچنین عکس‌هایی را به هیئت منصفه نشان دادند که رابطه صمیمی اپستین با ماکسول را نشان می‌داد، از جمله ماساژ دادن پای اپستین در حالی که پای اپستین روی سینه‌اش فشار داده شده بود.