باشد که چهارمین «من انجام می‌دهم» باشد: شهر اوهایو مراسم عروسی «جنگ ستارگان» دارد

آکرون، اوهیو: چه زمانی جولیا و رابرت جونز این زوج متوجه شدند که یک قاضی از دادگاه شهری آکرون در اوهایو مراسم عروسی با مضمون «جنگ ستارگان» را در چهارم می برگزار خواهد کرد، این زوج احساس کردند که نیرو آنها را به این مراسم فرا می خواند.
جولیا جونز گفت: “هیچ تصمیم درست دیگری وجود نداشت، همین بود.”
جنگ ستارگان قسمت چهارم: یک امید جدیددر پس‌زمینه، زوج آکرون در مراسم عروسی ۱۵ دقیقه‌ای به شش زوج دیگر پیوستند که روز پنج‌شنبه در محل گردهمایی جهانی هایلند در آکرون به مناسبت چهارم ماه مه، که اساساً یک تعطیلات برای طرفداران «جنگ ستارگان» بود، پیوستند.
اکثر تازه عروس‌ها لباس‌های سنتی مانند لباس‌های سفید یا پیراهن و کراوات می‌پوشیدند. اما جونزها با لباس‌های بلند برای این موضوع آمدند – جولیا شبیه یکی از اعضای سیث، آنتاگونیست‌های فرنچایز، و رابرت شبیه جدی.
آنها شمشیرهای نوری در دست داشتند در حالی که در مقابل والدین جولیا و قاضی دادگاه شهرداری آکرون، ران کیبل، ادای نذر می کردند، که اعلام کرد «با پیوستن شمشیرهای نوری، و با دادن و دریافت حلقه ها»، او آنها را زن و شوهر اعلام کرد.
او به آنها گفت: برای شما آرزوی خوشبختی دارم. “باشد که نیرو با شما باشد
طرفداران «جنگ ستارگان» در سرتاسر جهان، چهارم ماه مه را با ادای احترام مختلف جشن می گیرند، در حالی که خرده فروشان فروش ویژه ای را برای کالاهای مرتبط برگزار می کنند. و امسال، کری فیشر بازیگر محبوب “جنگ ستارگان” پس از مرگ ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.