بایدن اظهارنامه مالیاتی را منتشر می کند که درآمد 580000 دلاری را در سال 2022 نشان می دهد

واشنگتن: رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن و همسرش جیل روز سه شنبه اظهارنامه مالیاتی فدرال خود را منتشر کردند که نشان می دهد این زوج در سال گذشته نزدیک به 580000 دلار درآمد داشته اند و نرخ مالیات بر درآمد مؤثر فدرال 23.8 درصد را پرداخت کرده اند.
بایدن ها همچنین تقریباً 3.5 درصد از درآمد خود یا 20180 دلار را به 20 موسسه خیریه از جمله یکی از مرتبط با اتحادیه های پلیس ایالات متحده اهدا کردند.
افشای سالانه پیش از ضرب‌الاجل نیمه‌شب سه‌شنبه برای اکثر آمریکایی‌ها برای تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی، پیش از رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است که انتظار می‌رود بایدن برای دومین دوره چهارساله خود را انتخاب کند.
چنین رقابتی می تواند باعث برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری 2020 بین بایدن، یک دموکرات، و رئیس جمهور سابق جمهوری خواه دونالد ترامپ شود. برخلاف جمهوری خواهان، بایدن مالیات های بیشتری را برای شرکت ها و افرادی که بیش از 400000 دلار در سال درآمد دارند، پیشنهاد کرده است.
ترامپ سنت روسای جمهور را که اظهارنامه‌های مالیاتی فدرال خود را عمومی می‌کردند زیر پا گذاشت و گفت که در زمانی که توسط سرویس درآمد داخلی حسابرسی می‌شد قادر به انجام این کار نیست، حتی با وجود اینکه آژانس ادعا می‌کرد که آزاد است آنها را آزاد کند.
بایدن ها درآمد ناخالص تعدیل شده فدرال در سال 2022 را 579514 دلار گزارش کردند و 137658 دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخت کردند. سال قبل، که اولین رئیس جمهور بایدن بود، درآمد آنها 610702 دلار بود.
بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا دستمزد 400 هزار دلاری دریافت می کند. جیل بایدن 82335 دلار از شغل تدریس زبان انگلیسی در کالج اجتماعی ویرجینیای شمالی به دست آورد.
باقیمانده درآمد آنها از سود سرمایه گذاری، مستمری ها، مستمری ها، توزیع از حساب های بازنشستگی و تامین اجتماعی و همچنین شرکتی که حق امتیاز دفتری آنها را بر اساس اظهارنامه مالیاتی مشترک جمع آوری می کند، استخراج می شود.
کمک های خیریه آنها شامل کمک به کلیساها و سازمان های متمرکز بر کمک به کودکان و اولین پاسخ دهندگان، از جمله 2000 دلار به بنیاد ملی پلیس برادری بود.
نظم ملی برادر پلیس، بزرگترین اتحادیه افسران ایالات متحده، در سال 2020 از ترامپ حمایت کرد و با بسیاری از اصلاحات پیشنهادی بایدن پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 در بازداشت یک افسر پلیس سابق مینیاپولیس مخالفت کرد.
سازمان خیریه آنها، بنیاد ملی پلیس برادری، مراسم یادبود سالانه ای را برای مقامات مجری قانون که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست می دهند، برگزار می کند، که بایدن به عنوان رئیس جمهور خطاب کرده است.
اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید گفت: «بنیاد ملی نظم برادر پلیس در خدمت به خانواده افسرانی که جان خود را در راستای انجام وظیفه داده اند، کار مهمی انجام می دهد. پرزیدنت بایدن فداکاری افسران کشته شده و خانواده های آنها را به رسمیت می شناسد، از جمله زمانی که در مراسم یادبود افسران صلح ملی سخنرانی می کند.
معاون رئیس جمهور کامالا هریس و همسرش داگ امهوف، درآمد ناخالص تعدیل شده فدرال را 456918 دلار گزارش کردند که 93570 دلار مالیات بر درآمد فدرال برای نرخ مؤثر مالیات بر درآمد فدرال 20.5 درصد پرداخت کردند.
این درآمد شامل 219171 دلار حقوق پرداختی به هریس توسط سنای ایالات متحده، 62870 دلار از کتاب های او و 169665 دلاری است که امهوف در مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون که در آن تدریس می کند، به دست آورده است. طبق این بازگشت مشترک، آنها تقریباً 5 درصد از درآمد خود یا 23000 دلار را به امور خیریه اختصاص دادند.