بایدن: بایدن اولین توله سگ جدید “فرمانده” را معرفی کرد

واشنگتن: با استقبال جو بایدن با معرفی جدیدترین ساکن این اقامتگاه – یک توله سگ آلمانی شپرد به نام “فرمانده”، کاخ سفید با استقبال و حواس پرتی پشمالو از باتلاق های سیاسی و بالا بردن رتبه های محبوب وارد کاخ سفید شد.
بایدن همراه با عکسی از توله سگ در حال دویدن با یک توپ تنیس در دهانش در توییتی نوشت: “به کاخ سفید خوش آمدید، فرمانده.”
دموکرات سپس ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن مردم آمریکا را با “جدیدترین بایدن” آشنا کرد.

در این کلیپ، فرمانده کل ایالات متحده به سمت فرمانده چهار پا می رود و می گوید: “هی، رفیق”.
این کلیپ همچنین نشان می‌دهد که بایدن توپی را برای سگ جدید پرتاب می‌کند، سگی که بعداً در کنار همسرش جیل به رهبری بایدن وارد کاخ سفید شد.
ورود جدید مطمئناً یک حواس‌پرتی برای رئیس‌جمهور است که محبوبیت او در هفته‌های اخیر کاهش یافته است و در بحبوحه افزایش موارد کووید-19 به رد لایحه مخارج اجتماعی امضا شده او خیره شده است.
کاخ سفید جزئیات بیشتری در مورد فرمانده ارائه نکرده است.
او سومین سگی است که به بایدن ها در کاخ سفید پیوست. آنها سنت دیرینه حیوانات خانگی در کاخ سفید را که در زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا شکسته شده بود، احیا کرده بودند، زمانی که آنها با چوپان آلمانی Champ و Major به کاخ سفید رسیدند.
رئیس جمهور و بانوی اول در ماه ژوئن در توییتر اعلام کردند که چمپ در سن 13 سالگی درگذشت.
بچه دیگر آنها، سرگرد، برای سازگاری با زندگی در کاخ سفید با مشکل مواجه شده است.
در ماه مارس، او پس از حداقل یک حادثه گاز گرفتن، برای مدت کوتاهی به خانه خانواده بایدن در دلاور بازگردانده شد، و در آوریل، سخنگوی بانوی اول برخی از “آموزش های اضافی” را برای سگ اعلام کرد.
جو بایدن رفتار غیر ریاست جمهوری میجر را به نحوه غافلگیری او از حضور عوامل سرویس مخفی و دیگران در هر گوشه مجتمع شلوغ کاخ سفید نسبت داد.
بایدن‌های سگ‌دوست همچنین اعلام کرده بودند که گربه‌ای می‌گیرند، که جن ساکی، سخنگوی مطبوعاتی، زمانی هشدار داد که «اینترنت را خراب می‌کند»، اگرچه گربه هنوز به کاخ سفید نرسیده است.