بایدن: مبارزات انتخاباتی بایدن در سال 2024 در معرض دید عموم پنهان شده است

واشنگتن: کمپین انتخاب مجدد رئیس جمهور جو بایدن در تمام مدت در معرض دید عموم پنهان شده است.
خطوط مبارزات انتخاباتی 2024 که بایدن به‌زودی این هفته به‌طور رسمی با یک ویدیو راه‌اندازی کند، بسیار شبیه پیام‌ها و سیاست‌های او در چند ماه گذشته است: دستاوردهای دو سال اول زندگی‌اش را به نمایش بگذارد، تضاد شدیدی با جمهوری‌خواهان ایجاد کند. سیاست هایی که او افراطی می داند و نگرانی های مربوط به سن خود را از بین می برد.
به گفته دستیاران، بایدن اساساً از زمانی که جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در سال گذشته به دست گرفتند، مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرده است، و تمرکز خود را بر نشان دادن نحوه اجرای قوانین جدید زیرساخت‌های جدید، فناوری و آب‌وهوا توسط دولتش متمرکز کرده است، و جمهوری‌خواهان را در چنگال راست افراطی به تصویر می‌کشد. زمانی که واشنگتن به نبردی حیاتی بر سر افزایش سقف استقراض این کشور نزدیک شده است.
در حالی که مشاوران می‌گویند فعالیت‌ها و پیام بایدن در ماه‌های آتی تا حد زیادی از آنچه در شش ماه گذشته انجام داده است قابل تشخیص نیست، چارچوب مرجع ناگزیر تغییر خواهد کرد زیرا رای‌دهندگان به طور فزاینده‌ای با پویایی‌های سیاسی ۲۰۲۴ هماهنگ می‌شوند.
مشاور دموکرات و سخنگوی سابق بایدن گفت: «رئیس‌جمهور بایدن قبل، در حین و پس از هر گونه اعلام رسمی کمپین انتخاباتی، در حال ارائه و ارائه دلایل قوی برای انتخاب مجدد است. اسکات مولهاوزر.
به جای پرتاب دارت به تقویم ها، بیایید روی رئیس جمهور تمرکز کنیم که کارش را انجام می دهد و آن را به خوبی انجام می دهد، از یک تور سرمایه گذاری در آمریکا، غوغای اقتصادی و بیکاری در پایین ترین سطح تاریخی گرفته تا وضعیت داخلی یک ایالت اتحادیه، که به طرز ماهرانه ای کشیده شده است. خارج از سفر اوکراین و موارد دیگر.”
وی افزود: «این پیروزی‌ها در جبهه‌های اقتصادی و سیاسی به بعد همان چیزی است که موفقیت به نظر می‌رسد، چگونه مدیران فعلی پیروز می‌شوند و بسیار مهم‌تر از یک رویداد شروع مبارزات انتخاباتی هستند».
دستیاران در حال برنامه ریزی برای انتشار ویدیوی راه اندازی بایدن در روز سه شنبه، در چهار سالگرد اولین راه اندازی موفقیت آمیز کمپین انتخاباتی او هستند، اما گفتند که زمان بندی هنوز روان است. بلافاصله مشخص نیست که رئیس جمهور که آخر هفته را در کمپ دیوید می گذراند، هنوز آن را ضبط کرده است یا خیر.
انتظار می رفت او انتخاب کند جولی رودریگزبه گفته دو نفر آشنا به بحث، مشاور ارشد کاخ سفید برای مدیریت کمپین انتخاب مجدد خود.
نیمی از دستیاران و مشاوران گفتند، بایدن برای رسمی کردن نامزدی خود برای انتخاب مجدد وقت خود را صرف کرد، نه به این دلیل که در تعهد خود برای نامزدی تزلزل کرده است، بلکه به این دلیل که انگیزه کمی برای انجام این کار زودتر وجود داشت.
مقامات فعلی – به استثنای رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که برای انتخاب مجدد در روز تحلیف خود ثبت نام کرد – تمایل دارند تا زمانی که ممکن است اعلام کنند. اکثر آنها فکر می‌کردند وقتی خارج از دریچه سیاست انتخاباتی دیده می‌شوند، جلب نظر طیف وسیع‌تری از مردم آسان‌تر است.
به گفته دستیاران، افشاگری‌ها و تضمین‌های خصوصی در سال گذشته در مورد قصد بایدن برای نامزدی، برای تقویت طبقه سیاسی این بود که رئیس‌جمهور برای دور دوم حضور داشت و از هر گونه رقیب جدی برای نامزدی دوری کرد. این تلاش تا حد زیادی موفق شد، تنها با کمک نویسنده ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور، فعال ضد واکسن، چالش‌های نمادین زیادی را برای بایدن ایجاد می‌کنند.
حتی در شرایطی که دموکرات‌ها مسیر مشخصی را برای نامزدی بایدن در اختیار بایدن قرار می‌دهند، بایدن با تصویر نامشخص‌تری از انتخابات عمومی مواجه است، با احتمال دیدار مجدد با ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، یا رقابتی با یکی از معدود جمهوری‌خواهانی که تا حدی در کمپین‌های انتخاباتی برای راه‌اندازی یک انتخابات عمومی فعالیت می‌کنند. نسل جدید رهبری
در همین حال، جمهوری خواهان کنگره همچنان به چکش زدن بایدن در مورد افزایش هزینه های دولت و تورم ادامه می دهند و تلاش می کنند تا قبل از انتخابات آینده او را تضعیف کنند.
تصمیم بایدن برای راه‌اندازی کمپین در حال حاضر عمدتاً ناشی از تمایل به شروع جمع‌آوری کمک‌های مالی است: آخرین کمپین او بیش از 1 میلیارد دلار جمع‌آوری کرد، و او باید این بار حتی بیشتر از این هم کمک کند.
انتظار می رود او این تلاش را با گردهمایی برای اهداکنندگان ارشد در روز جمعه در واشنگتن آغاز کند. رئیس جمهور همچنین باید شروع به ساخت عملیات سازماندهی دیجیتالی و میدانی برای آنچه دستیاران انتظار دارند یک انتخابات عمومی نزدیک به دلیل قطبی شدن کشور باشد، صرف نظر از اینکه چه کسی به عنوان پرچمدار جمهوری خواه ظاهر می شود.
مسیر روشن بایدن به سمت نامزدی سال 2024، تجربه‌ای کاملاً متفاوت از چهار سال پیش خواهد بود، زمانی که بسیاری از مقامات سیاسی او را نادیده گرفتند تا اینکه حمایت خود را به عنوان بهترین نامزد برای شکست ترامپ تثبیت کرد. آن کمپین همچنین تحت محدودیت‌های غیرمعمول مرتبط با همه‌گیری ویروس کرونا، که به شدت سفر و سیاست‌گذاری حضوری را محدود می‌کرد، انجام شد.
این بار، بایدن باید چالش نامزدی را با خواسته های اداره کشور کنار بگذارد. دستیاران و متحدان معتقدند که این اولویت ها یکسان است.
بهترین کاری که جو بایدن می تواند برای انتخاب مجدد خود انجام دهد این است که به ریاست جمهوری ایالات متحده ادامه دهد و زمانی که در آن کشور به طوفان می پردازد و در مورد آنچه که به دست آورده و می خواهد انجام دهد صحبت کند. اریک شولتز، یک عامل دموکرات و سخنگوی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق. “این دقیقاً همان کاری است که او انجام داده است.”
تصادفی نیست که اعلامیه بایدن در هفته‌ای شلوغ برای ریاست‌جمهوری او منتشر می‌شود – هدف از زمان‌بندی این است که تمرکز او بر حکومت‌داری به جای کارزار انتخاباتی برجسته شود.
برنامه هفته بایدن شامل دیدار دوشنبه با قانونگذاران تنسی است که به دلیل اعتراض در حمایت از قوانین کنترل اسلحه مجازات شدند، سخنرانی روز سه شنبه در یک اتحادیه کارگری، دیدار دولتی چهارشنبه توسط رئیس جمهور کره جنوبی. یون سوک یولو یک حضور آخر هفته در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید. او همچنین در مورد چگونگی افزایش اقتدار وام‌گیری کشور با جمهوری‌خواهان کنگره سایه خواهد انداخت.
رئیس‌جمهور با 80 سال سن، مسن‌ترین فردی است که تا به حال به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده است، همچنین می‌داند که باید با نگرانی‌های رای‌دهندگان در مورد آمادگی خود برای این شغل مقابله کند. تا کنون، او با گفتن مکرر به رای دهندگان که «فقط مراقب من باشند» این نگرانی ها را کنار گذاشته است.
دستیاران می گویند که او قصد دارد تا زمانی که زمانش برسد، یک کمپین قوی راه اندازی کند. بایدن قرار بود در هفته‌های آتی جمع‌آوری کمک‌های مالی را برای دموکرات‌ها و حالا برای خودش افزایش دهد. اما در مورد برگزاری رویدادهای مبارزات انتخاباتی بزرگتر، دستیاران گفتند بایدن قصد دارد نقشه راهی مشابه اوباما را دنبال کند، که مبارزات انتخاباتی مجدد خود را در آوریل 2011 آغاز کرد اما 13 ماه منتظر ماند تا اولین گردهمایی رسمی انتخاباتی خود را در می 2012 برگزار کند.
با این حال، بایدن حتی از سوی اعضای حزب خود نیز با تردید مواجه است. تنها حدود نیمی از دموکرات‌ها فکر می‌کنند که او باید دوباره در سال 2024 نامزد شود، حتی اگر اکثر آنها در صورت نامزد شدن از او عقب بمانند.
یک نظرسنجی اخیر توسط مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC نشان می‌دهد که ۲۶ درصد از آمریکایی‌ها به طور کلی خواهان حضور دوباره بایدن در انتخابات هستند – بهبودی جزئی نسبت به ۲۲ درصدی که در ژانویه اعلام کردند. 47 درصد از دموکرات‌ها می‌گویند که می‌خواهند او نامزد شود، همچنین نسبت به 37 درصدی که در ژانویه گفته بودند، اندکی افزایش یافته است.
با وجود تمام صحبت هایی که در مورد ادامه مسیر وجود دارد، دستیاران اذعان می کنند که تمرکز بایدن روی کارهایی که انجام داده کافی نیست. او شروع به برگزاری رویدادهایی برای برجسته کردن مولفه‌های محبوب دستور کار خود کرده است که در طول دو سال گذشته در جریان انتخابات قانون‌گذاری دموکرات‌ها در اتاق برش باقی مانده بود.
برای مثال، بایدن هفته گذشته گردهمایی در باغ گل رز برگزار کرد تا تلاش های خود را برای افزایش قیمت و کیفیت مراقبت از کودک و مراقبت طولانی مدت به نمایش بگذارد.
او همچنین از منبر قلدر برای تقویت قوانین کنترل اسلحه پس از تیراندازی های اخیر استفاده می کند و حق ملی برای سقط جنین را به قانون تبدیل می کند. هر دو پیشنهادهایی هستند که دستیاران او معتقدند از حمایت اکثر آمریکایی ها برخوردار است، اما بعید است که دموکرات ها در کنار انتخاب مجدد بایدن اکثریت قابل توجهی در کنگره کسب کنند.