ترامپ: حیوانات خانگی، بچه ها و کریسمس: چگونه کاخ سفید در دوران بایدن تغییر کرده است

واشنگتن: پرزیدنت جو بایدن در اولین سال فعالیت خود کاخ سفید را با سیاست هایی غیرقابل تشخیص از دوران ترامپ تغییر داد – حداقل در مورد سیاست در مورد حیوانات خانگی.
در اینجا چند دلیل وجود دارد که از زمانی که جو و بانوی اول جیل بایدن کلیدها را از دونالد و ملانیا ترامپ گرفتند، حال و هوا در مشهورترین خانه آمریکا کمی متفاوت است.
ترامپ اولین رئیس جمهور مدرن آمریکا بود که هیچ حیوان خانگی نداشت. با این حال، او دوست داشت که از «سگ» به عنوان توهین برای همه استفاده کند، از مظنونان تروریستی گرفته تا کارکنان سابق و مخالفان سیاسی، که یک جرم هراس شناخته شده بود.
بایدن ها عاشق سگ های صادق هستند.
در ماه ژوئن، قهرمان محبوب آنها، یک ژرمن شپرد مسن، درگذشت. سپس میجر، یک سگ پناهگاه تندرست، با گاز گرفتن کارکنان امنیتی و دیگران در مجتمع شلوغ دچار مشکل شد.
پس از تلاش برای بازآموزی، میجر مجبور شد به خانه ای با استرس کمتر برود.
اما درست در زمان کریسمس – و پیاده روی فتوژنیک با اولین زوج در ساحل دلاور – کوماندر، یک توله سگ ژرمن شپرد آمد. بله، او ناز است.
در مورد گربه بایدن، کاخ سفید هنوز به وعده های اولیه عمل نکرده است.
ترامپ خانواده اش را اداره می کرد. بایدن آنها را در اطراف چمنزار جنوبی می دود.
دختر ایوانکا ترامپ به‌عنوان مشاور ارشد پدرش کار می‌کرد که او را در جلسات دفتر بیضی شکل شرکت می‌کرد و در اجلاس‌های بین‌المللی شرکت می‌کرد. شوهرش، تاجر جرد کوشنر، در مقاطع مختلف همه چیز را از مذاکرات صلح خاورمیانه گرفته تا پاسخ به همه‌گیری را مدیریت می‌کرد.
پسران دان و اریک ترامپ اغلب در راهپیمایی های متعدد پدرشان اقدامات گرم کردنی را برای پدرشان انجام می دادند. بارون، پسر نوجوان ترامپ و ملانیا، که چهره‌ای تنها را در کاخ سفید بریده بود، کمتر دیده می‌شد.
بایدن ها بیشتر با نوه های پر سر و صدا دیده شوند. حتی گاهی اوقات رئیس جمهور بچه ها یا دوستانشان را برای گشت و گذار شخصی با هلیکوپتر Marine One یا Air Force One می برد.
هانتر، پسر دوم بایدن، 51 ساله، تا حد زیادی از رادار خارج شده است.
او که سابقاً معتاد به الکل و مواد مخدر بود، هدف اتهامات شدید فساد قرار گرفت. هانتر بایدن اکنون نقاشی می‌کند و سال گذشته زندگی‌نامه‌ای به نام «چیزهای زیبا» منتشر کرد که جزئیات زندگی دردناک خود را شرح می‌دهد.
ملانیا ترامپ یک سال با تزیینات کریسمس ابروهایی را بالا برد که لحن سفید یخ زده ای را نشان می داد، که منجر به اظهار نظرهای بداخلاقی در مورد مدل سابق «ملکه یخ» شد.
در دسامبر دیگر، تزیینات دارای مقادیر شگفت انگیزی از رنگ قرمز بود، از جمله ردیف هایی از درختان کریسمس کاملاً قرمز، که باعث تمسخر آنها می شد که آنها شبیه به صحنه های خونی معروف در فیلم ترسناک “درخشش” هستند.
اولین کریسمس بایدن ها در خیابان پنسیلوانیا 1600 بسیار عادی بود.
درختان سبز سنتی آنها بودند، تزئینات دنج و بدون بحث بود. حتی عکسی از ترامپ که از یک درخت آویزان شده بود با مضمون عکس‌های خانوادگی خانواده‌های اولیه سابق وجود داشت – این پیشنهاد صلح فصلی برای مردی بود که بایدن هیچ تظاهر به دوست داشتنش نکرده است.
وقتی صحبت از مذهب به طور کلی می شود، شکاف بین این دو مرد نمی تواند شدیدتر باشد.
ترامپ، علیرغم اینکه با رهبران سیاسی قدرتمند مسیحی انجیلی متحد بود، به ندرت به کلیسا می رفت، در حالی که بایدن تقریباً هر هفته در مراسم کاتولیک شرکت می کند، چه در واشنگتن باشد، چه در خانه در دلاور یا دورتر.
ترامپ اظهار داشت که از روزنامه نگاران متنفر است و مرتباً به گزارشگران فردی و کل سازمان های رسانه ای توهین می کند که آنها را «دشمن مردم» می خواند.
از سوی دیگر، ترامپ دوست داشت با خبرنگاران صحبت کند و به طور طولانی با آنها صحبت می کرد، چه در کنفرانس های مطبوعاتی پر پیچ و خم، چه در گردهمایی های کوچکتر یا فریاد زدن بر سر سر و صدای هلیکوپتر مارین وان منتظرش.
در همین حال، یکی از دبیران مطبوعاتی او، یک سال بدون برگزاری جلسه توجیهی سپری کرد و اساسا ترامپ را به سخنگوی خود تبدیل کرد.
بایدن الگو را معکوس کرده است. جن ساکی، دبیر مطبوعاتی او، جلسات توجیهی مفصل و طولانی روزانه برگزار می‌کند و ده‌ها سؤال را مطرح می‌کند.
خود رئیس جمهور نسبتاً به ندرت ظاهر می شود و وقتی سؤالاتی را مطرح می کند معمولاً فقط به تعداد انگشت شماری محدود می شود.
بر اساس پروژه ریاست جمهوری آمریکا در دانشگاه کالیفرنیا-سانتا باربارا، بایدن در اولین سال زندگی خود 9 کنفرانس خبری برگزار کرده است، در حالی که در 12 ماه اول ترامپ 22 کنفرانس خبری برگزار کرده است.
ترامپ همچنین در این مدت 92 مصاحبه نشسته انجام داد، در مقایسه با حدود 22 مصاحبه برای بایدن – چیزی که شکایات منظم خبرنگاران کاخ سفید را به دنبال داشت.