حمله هواداران عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف به خانه نخست وزیر شهباز شریف

لاهور: پلیس اعلام کرد حامیان عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان روز چهارشنبه به اقامتگاه شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در لاهور حمله کردند.
به گفته پلیس، بیش از 500 شرور از تحریک انصاف پاکستان حزب (PTI) به محل اقامت مدل شهر لاهور نخست وزیر در ساعات اولیه روز چهارشنبه و به آتش کشیدن وسایل نقلیه پارک شده در آنجا.
یکی از افسران ارشد پلیس پنجاب روز چهارشنبه به PTI گفت: “آنها همچنین بمب های بنزینی را به داخل خانه نمایش پرتاب کردند.”
این مقام پلیس گفت که هنگام حمله اشرار تنها محافظان در خانه نخست وزیر حضور داشتند. آنها همچنین یک پست پلیس را در آنجا به آتش کشیدند.
او گفت: «با رسیدن نیروهای پلیس به آنجا، معترضان تحریک انصاف را ترک کردند.
قبل از رسیدن به اقامتگاه نخست وزیر، اوباش به دبیرخانه حاکم PML-N در شهر مدل حمله کردند و وسایل نقلیه پارک شده در آنجا را به آتش کشیدند. موانع آنجا را هم آتش زدند.
پلیس گفت که معترضان در دو روز گذشته – سه شنبه و چهارشنبه – 14 تاسیسات/ساختمان دولتی و 21 خودروی پلیس را در پنجاب به آتش کشیدند.
روز سه شنبه، معترضان پس از غارت خانه فرماندهی سپاه در لاهور، آن را به آتش کشیدند.
اوضاع در لاهور و چندین شهر دیگر پنجاب در روز چهارشنبه پس از دستگیری عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف و نخست وزیر سابق، توسط دفتر ملی پاسخگویی (NAB) در پرونده فساد انتقال زمین، همچنان متشنج باقی مانده است.
درگیری‌های خشونت‌آمیز بین هواداران عمران خان و نیروهای امنیتی دست‌کم هفت کشته و نزدیک به 300 زخمی در سراسر پاکستان برجای گذاشت که ارتش در روز چهارشنبه در اسلام‌آباد پایتخت این کشور و همچنین در استان‌های پنجاب، خیبر پختونخوا و بلوچستان برای حفظ قوانین و مقررات مستقر شد. سفارش. PTI MZ PY