خانه “پر عکس” در کانادا ممکن است با توپ ویران کننده روبرو شود

در کنار جاده ای روستایی در نزدیکی دریاچه ایری در جنوب شرقی انتاریو، یک خانه مزرعه نیمه تخریب شده قرن نوزدهمی، در کنار جاده ای روستایی قرار گرفته است که چهره بسیار زیبایی را در برابر آسمان باز و مزارع ذرت، سویا و گندم که اطراف آن را احاطه کرده اند، می سازد.
در طول سال ها، خانه در حال فروپاشی، نزدیک است پالمیرا، تبدیل به مقصد عکاسانی مانند کتی رایت، که هر ماه از این ملک بازدید می کند و صدها عکس از آن گرفته است و آن را در برف پوشانده شده یا در نور خاکستری آسمان ابری گرفته است. گفت: «این جذابیت دیستوپیایی را دارد رایت، یک عکاس حرفه ای و گرافیست بازنشسته از Ridgetown. “من دوست دارم تمام جلوه زاویه باز مزارع ذرت را به عقب برگردانم. بر انزوای آن می افزاید. اما اکنون، این خانه – آنقدر مورد علاقه عکاسان است که رسانه های خبری کانادا آن را “پر عکس ترین خانه” کشور نامیده اند – ممکن است مجبور شود تخریب شود، حتی اگر خرابی های آب و هوا و زمان بیشتر آن را به آنجا رسانده است.
در تصمیمی که ماه گذشته صادر شد، کمیته استانداردهای املاک در شهرداری محلی چتم-کنت به صاحب خانه، پیتر اندرسون، تا 20 اکتبر مهلت داد تا آن را خراب کند، مگر اینکه اقداماتی برای حفظ یا محافظت از آن انجام دهد یا آن را مطابقت دهد. با قوانین مالکیت محلی این خبر عکاسان کانادایی را که عظمت و عظمت دوران گذشته در روستایی انتاریو را در خانه می بینند، زمانی که کشاورزان سراسر استان در خانه هایی مانند آن با اجاق های چوبی، چاه ها و بدون آب روان زندگی می کردند، ویران کرده است. مایکل چیس از آمهرستبورگ، که در ماه فوریه یک ویدیوی دراماتیک از نمای بیرونی آن را گرفت، گفت: «فکر می‌کنم این مایه شرمساری است. او گفت: «این مکان باید به عنوان یک مکان تاریخی تعیین شود و ذخیره شود تا به طور طبیعی خراب شود. “این یک جاذبه گردشگری است.”
ولی پل لاسینایکی از مقامات ارشد ساختمان ChathamKent، گفت که این خانه معروف به خانه گیت، “فراتر از تعمیر” و در “وضعیت ناامن” بود. او گفت: «یک طرف کاملاً فرو ریخته است و سازه در حال فروریختن به درون خود است. او گفت که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد نوجوانان در داخل خانه بوده‌اند و در حال نوشیدن و روشن کردن آتش‌های کوچک بوده‌اند. ممکن است سقوط کند، و اگر کسی تجاوز کند، ممکن است روی او بیفتد.