خان: بوشرا بی‌بی با عمران خان در دوره اعتصاب ازدواج کرد: ثبت احوال نیکا

اسلام آباد: یک روحانی پاکستانی که عمران خان نخست وزیر سابق را جشن گرفت. نیکا با خاله بوشرا به گزارش روز چهارشنبه رسانه ها، گفته است که این مراسم بر اساس قوانین شریعت اسلامی برگزار نشده است.
مفتی سعیدروحانی که ازدواج اسلامی این زوج را در سال 2018 جشن گرفت، گفت که این ازدواج در دوره ادارت اتفاق افتاده است. بوشرا بی بی، روزنامه اکسپرس تریبون گزارش داد.
عده (سه ماه) عده ای است که زن مسلمان به دلیل فوت شوهر یا فسخ نکاح باید آن را رعایت کند.
این گزارش می افزاید که جلسه دادگاه اخیر در اسلام آباد، جنجال پیرامون ازدواج بین رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) و بوشرا را روشن کرده است.
ادعای ازدواج غیراسلامی خان که اکنون 70 ساله است و بوشرا با دادخواستی که یکی از آنها ارائه کرده بود، آشکار شد. محمد حنیف. این جلسه به ریاست قاضی ارشد مدنی برگزار شد من نصر بلوچ دارم.
سعید که به عنوان مدیر یک حوزه علمیه فعالیت می کند، از داشتن رابطه مثبت با خان و عضویت در کمیته اصلی وی یاد کرد. او ادعا کرد که خان او را به DHA لاهور برد تا مراسم نیکا را در سال 2018 انجام دهد.
به گفته وی، زنی که ادعا می کند خواهر بوشرا است به او اطمینان داده است که تمام شریعت برای ازدواج او برآورده شده است و او و خان ​​برای ازدواج آزاد هستند.
سعید اظهار داشت که بر اساس اطمینان این زن، در تاریخ 1 ژانویه 2018 ازدواج هر دوی آنها را انجام داده است. وی افزود: پس از عروسی، این زوج زندگی مشترک خود را در اسلام آباد آغاز کردند.
با این حال، خان مجدداً در فوریه 2018 با او تماس گرفت و از او درخواست کرد که نیکا را دوباره انجام دهد و گفت که در زمان اولین نیکه، دوره ادای بوشرا به پایان نرسیده بود زیرا او در نوامبر 2017 طلاق گرفت.
از این رو خان ​​اولین نیکی آنها را خلاف شرع دانست.
سعید مدعی شد که خان و بوشرا اوضاع را می دانستند و بر این اساس مراسم نیکی و ازدواج خود را ترتیب دادند. او همچنین مدعی شد که خان به او اعتماد کرده است که معتقد است ازدواج با بوشرا به نخست وزیری او منجر می شود.
وی در ادامه گفت: درخواست کننده محمد حنیف پس از نماز تراویح در روز چهارم ماه رمضان به وی مراجعه کرد و از ازدواج عمران و بوشرا جویا شد که جزئیات آن را فاش کرد.
دادگاه جلسات بعدی این پرونده را به 19 آوریل موکول کرده است.
خان، یک بازیکن کریکت که به سیاستمداری تبدیل شده بود، در آگوست 2018 نخست وزیر پاکستان شد و در آوریل 2022 از قدرت برکنار شد. خان تنها نخست وزیر پاکستان است که با رای عدم اعتماد در پارلمان برکنار شد.