رئیس امنیت: گذرگاه های مرزی ایالات متحده از زمان تغییر قانون به نصف کاهش یافته است

واشنگتن: رئیس امنیت داخلی این کشور روز یکشنبه گفت که مقامات مرزی ایالات متحده شاهد کاهش 50 درصدی “برخورد” با مهاجران غیرقانونی در عبور از مرز جنوبی بوده اند.
الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا در گفت و گو با شبکه سی ان ان گفت: طی دو روز گذشته، گشت مرزی ایالات متحده 50 درصد کاهش در تعداد برخوردها را تجربه کرده است. “
مایورکاس هشدار داد: “ما در روز سوم هستیم.”
عنوان 42 به ایالات متحده اجازه داد تا به سرعت طیف گسترده ای از مهاجران را به دلایل بهداشت عمومی اخراج کند، اما این اختیار روز پنجشنبه زمانی که دولت اعلام کووید-19 را به عنوان یک وضعیت اضطراری رسمی بهداشت عمومی پایان داد، متوقف شد.
در عوض، کشور به قانون مهاجرت معروف به عنوان 8 بازگشته است، زیرا دولت رئیس جمهور جو بایدن تلاش می کند سیستمی ایجاد کند که امکان گسترش پناهندگی و پناهندگی را فراهم کند. مجاز مسیرها در برخی موارد
همچنین مجازات های سختی را برای افرادی که واجد شرایط عبور می کنند، از جمله ممنوعیت پنج ساله ورود به ایالات متحده و اتهامات جنایی احتمالی در نظر گرفته است.
دولت بایدن که برای پایان عنوان 42 آماده می شد، در ابتدا خود را برای افزایش گذرگاه های مرزی آماده کرده بود و نیروها را در مرز مستقر می کرد.
مایورکاس گفت که تقریباً 6300 نفر از روز جمعه عبور کردند که 4200 نفر از روز شنبه عبور کردند که در مقایسه با 10000 عبور روزانه در اوایل هفته “به طور قابل توجهی کاهش” توصیف کرد.
نماینده مارک گرین، رئیس جمهوری خواه کمیته امنیت داخلی در مجلس نمایندگان، حسابداری را مورد مناقشه قرار داد.
گرین به سی‌ان‌ان گفت: «این هفته بیش از هر هفته در تاریخ ما شاهد عبور و مرور بوده‌ایم.