ران دسانتیس: توییتر در حین اعلام نامزدی ریاست جمهوری ران دیسانتیس در ایالات متحده از کار افتاد

سانفرانسیسکو: توییتر روز چهارشنبه در جریان یک چت صوتی زنده مورد انتظار بین ایلان ماسک، مالک توییتر و فرماندار فلوریدا، بارها از کار افتاد. ران دیسانتیس، مانع از اعلام این سیاستمدار برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان می شود.
از زمانی که ماسک در ماه اکتبر کنترل پلت فرم رسانه های اجتماعی را به دست گرفت، هزاران کارمند از جمله بسیاری از مهندسان را که مسئول رفع اشکالات نرم افزاری بودند، اخراج کرده است.
کارمندان فعلی و سابق توییتر قبلاً به رویترز گفته بودند که اخراج‌های شدید پلتفرم را در معرض خطر خرابی در زمان‌های ترافیک بالا قرار می‌دهد.
دیوید ساکس، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز و دوست نزدیک ماسک، در حالی که تلاش می‌کرد تا روز چهارشنبه این رویداد را آغاز کند، گفت: «ما افراد زیادی اینجا داریم که فکر می‌کنم به نوعی داریم سرورها را ذوب می‌کنیم، که نشانه خوبی است.»
ماسک دلیل این مشکلات را تعداد شنوندگان و فالوورهای زیادش در توییتر دانست.
حدود 678000 نفر برای گوش دادن به توییتر تنظیم شدند که مکرراً دچار خرابی‌ها می‌شد.
جلسه Spaces در نهایت از سر گرفته شد و به حدود 304000 شنونده رسید.
حدود 3 میلیون نفر به مصاحبه ماسک با بی بی سی گوش دادند فضاهای توییتر ماه گذشته.
«شکست در راه‌اندازی»، «خراب شده» و #DeSaster از جمله موضوعات پرطرفدار توییتر در ایالات متحده در طول جلسه چت بودند.
قطع شدن توییتر در زمان مالکیت ماسک بیشتر بوده است. در ماه مارس، هزاران کاربر مشکلات دسترسی به پیوندهای ارسال شده در پلتفرم را گزارش کردند.
رصدخانه اینترنتی NetBlocks گفت که حادثه مارس ششمین قطعی بزرگ توییتر از آغاز سال جاری بوده است، در مقایسه با سه مورد در مدت مشابه سال گذشته.
در بین تصادفات روز چهارشنبه، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، با ارسال توئیت درخواستی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی، از انتشار متزلزل نامزدی ریاست‌جمهوری دیسانتیس مسخره کرد: «این پیوند کار می‌کند».