رشته دندانپزشکی – معرفی رشته دندان پزشکی ویژه انتخاب رشته کنکور تجربی – مشاوران 100

تاکید میکنم بعضی تخصص ها نه همه تخصص های پزشکی چون بعضی تخصص های پزشکی هم نیاز به خریدن یه سری وسایل و تجهیزات اولیه داره اما دندانپزشکی چه عمومی و چه تخصص حتما باید تجهیزات و هزیه اولیه برا تاسیس مطب رو داشته باشید. برعکس پزشکی که تو خیلی از تخصص ها چون پزشک متخصص هزینه خیلی زیادی نکرده برا مطبش و مواد و دستگاه های انچنانی نخریده و صرفا فعلا بیشتر درامدش از کار تشخیص و نسخه نوشتن هست اگه تا مدتها هم مشتری زیادی نداشته باشه خیلی ضرر نکرده و راحتتر میتونه مطبشو نگه داره. خیلی وقت ها مشتری هم راضی هست اما گاهی ممکنه خراب کنه چون تخصص این زمینه رو نداره.

حالا اگه کسی به اینجور کارها هم اعتقاد نداره حداقلش بین اون چند نفر شاید چهار تا مشتری پولی هم براش جور شد از اطرافیان همون بچه ها J و یه تبلیغی هم شد براش اصلا! اگه مریض بیشتری داشته باشه درآمدش هم بیشتره. سختی کار پزشکی حین تحصیل درس خوندن اولش بیشتره واقعا و درس ها حجمشون سنگینه و باید مطالعه داشته باشی اما دندانپزشکی حجم درسهاش کمتره و نسبتا راحتتره ولی در عوض سال های بالاتر فشار جسمی و کاری بیشتری در کلینیک به دانشجو میاد. او دوره دندانپزشکی عمومی را در سال ۱۳۸۸ به اتمام رساند و بلافاصله برای گذراندن دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی وارد دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

البته مراجعان زیر 12 سال به بخش دندانپزشکی کودکان (طبقه همکف)، متقاضیان خدمات ارتدنسی به بخش ارتدنسی (طبقه اول)، و متقاضیان خدمات ایمپلنتهای دندانی به بخش ایمپلنت (طبقه سوم) مراجعه می نمایند که لازم است این موضوع را در همان مرحله اول به قسمت مدارک پزشکی اعلام کنند. در خصوص داشتن هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد در خصوص کلینیک، مراتب را با قسمت اطلاعات مطرح فرمایید تا شما را در خصوص تکمیل فرم مربوطه راهنمایی کنند. بعد از آن، و پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه تشخیص ومعاینه اولیه، با راهنمایی پرسنل پذیرش یا راهنمای بیمار، به بخش بیماری های دهان و فک و صورت جهت معاینه اولیه مراجعه خواهند کرد.

بخش رادیولوژی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15:30 تا 20:30 فعال است. بخش پریودانتیکس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 20:30 فعال است. بخش جراحی دهان، فک و صورت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 20:30 فعال است. لکه­هایی بسیار به سختی از بین می­روند. بخش پروتزهای دندانی از دو بخش ثابت و متحرک تشکیل شده است در بخش پروتزهای ثابت بازسازی دندانهای معالجه ریشه شده توسط پست-کور و کراون و ساخت بریج و در بخش تخصصی دستیاران علاوه بر موارد مذکور، در زمینه دندانپزشکی زیبایی، رستوریشنهای فاقد فلز از نوع پرسلن، کامپوزیتهای تقویت شده با الیاف؛ مریلند بریج؛ لامینیت؛ اینله و آنلههای فلزی و غیر فلزی، درمان بیماران مبتلا به مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و بازسازی کامل دهان صورت می گیرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دندانپزشکی شبانه روزی دولتی.