طراحی لبخند دیجیتال DSD |دکتر سعید کریمی|طراحی لبخند با کامپیوتر

با پیشرفت تکنولوژی و کمک از روشهای نوین، جهت اصلاح طرح لبخند، ایجاد لبخند زیبا برای افراد با سهولت بیشتری انجام می گیرد. روش های طراحی لبخند برای اشخاص مختلف متفاوت است زیرا اصولا افراد از لحاظ پوست، نوع دندان ها، رنگ و چهره تفاوت های فراوانی دارند. زمانیکه دندانها دچار تغییر رنگ شده اند یا نیاز به عملیات ترمیمی دارند، روکش دندان بخصوص روکش های سرامیکی کاربرد فراوان دارند.

تاج دندان در مواردی که دچار شکست یا ترک شده باشد نیاز به ترمیم توسط روکش دندان است. اشعه ایکس از بافتهای نرم و استخوانها عبور کرده و تصاویری از آنها در اختیار دندانپزشک قرار میدهد. هنگام لبخند زدن بایستی خط لب بالا از محل اتصال لثه به دندانها عبور کند تا زمانی که فرد لبخند می زند مقدار زیادی از لثه های فرد نمایان نشود. به طور کلی لبخند زیبا، لبخندی است که حداکثر 2 میلیمتر از لثه ها درآن نمایان باشد.

اندازه و طول دندان ها از اصول بنیادی زیبایی شناسی است. روکش های سرامیکی دارای ظاهر بسیار مناسبی می باشند که زیبایی دندانها وایجاد لبخند زیبا را میسر می نمایند. مواد اوليه به کار رفته شامل سراميک های نانو کريستالی بوده که با داشتن حداکثر زيبايی و مقاومت بالا نهايت رضايت در لبخند را برای شما فراهم می آورد. دندانپزشک لبخندی زیبا برای شما خلق کند و ایرادات دندان شما را برطرف کند . درخشندگی و سفیدی دندان ها منجر به جوان نشان داده شدن چهره فرد می شود و دندان تیره و رنگ پریده چهره فرد را مسن تر نشان می دهد.

دندان های مرتب، طول دندانهای بلندتر، زیبایی لثه، سفیدی و براقیت دندان، وجود تناسب بین لب ها و دندان ها همگی نشانه ی زیبایی دندان و لبخند ایده ال است. جهت بدست آوردن زیبایی دندان نیاز به مراجعه به دندانپزشک متخصص و ماهر می باشد. در این تکنولوژی، قالب گیری به سرعت و بدون نیاز به خمیر قالب گیری انجام شده و تصاویر به کامپیوتر ارسال میشود. نرم افزارهای خاصی در اصلاح طرح لبخند به دندانپزشک زیبایی و بیمار کمک می کنند که با دقت بالا آنالیز صورت فرد را انجام داده که بنا بر این اطلاعات دستورات پزشکی و روند درمانی برای درمان لحاظ می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتال چیست لطفا از سایت ما دیدن کنید.