طوفان آرون: 2 کشته بر اثر طوفان در بریتانیا

اداره هواشناسی گفت که نورثامبرلند در شمال انگلیس، در طول شب با بادهایی با سرعت 98 مایل در ساعت (157 کیلومتر در ساعت) برخورد کرد و دوون در جنوب غربی نیز بادهایی با سرعت 92 مایل در ساعت را تجربه کرد. پس از آنکه اداره هواشناسی شرایط را “وحشتناک” توصیف کرد، هشدارهای نادر آب و هوایی قرمز رنگ در روز جمعه صادر شد. اخطارهای قرمز روز شنبه منقضی شدند، اما هشدارهای زرد کهربایی و زرد همچنان پابرجا هستند و به مردم در بسیاری از مناطق توصیه می‌شود فقط در صورت «کاملاً ضروری» سفر کنند.

ساکنان در 27 نوامبر شاخه های یک درخت افتاده را در بیرکنهد، شمال غربی انگلستان پاک می کنند، زیرا طوفان آرون هشدار هواشناسی قرمز کمیاب را ایجاد کرد.
رسانه‌های PA گزارش می‌دهند که مردی در شهرستان آنتریم، ایرلند شمالی، روز جمعه بر اثر برخورد با ماشینش با یک درخت در حال سقوط جان خود را از دست داد و همچنین گزارش داد که پلیس کامبریا گفته است که مردی اهل لنکستر در آمبلساید پس از سقوط درخت بر روی او درست قبل از ساعت 11 شب به وقت گرینویچ جان باخته است. (6 بعد از ظهر EST) در همان روز.

اداره هواشناسی به بریتانیایی ها هشدار داد که در امتداد سواحل، به ویژه در امتداد سواحل شرقی اسکاتلند و سواحل شمال شرقی انگلیس، ایمن بمانند، در حالی که موسسه ملی قایق نجات سلطنتی طوفان آرون را اولین طوفان زمستانی خود در سال نامید و گفت: «آب و هوای شدید می تواند دریاها و دریاهای ما را تبدیل کند. خطوط ساحلی به ویژه خطرناک است.”

کانادا

شبکه‌های قطار در سراسر بریتانیا اختلالاتی را به دلیل Arwen گزارش کرده‌اند، زیرا خدمات ScotRail بین ادینبورگ و گلاسکو کوئین استریت، دانبلین و استرلینگ پس از منفجر شدن انباری در خط نزدیک فالکرک، مختل شده است. خدمات TransPennine Express بین نیوکاسل و ادینبورگ نیز لغو شده است.

بسیاری از آنها جمعه شب بدون برق ماندند، زیرا پاورگرید شمالی گفت وزش باد شدید باعث قطع شدن بیش از 55000 مشتری عمدتاً در نورثامبرلند، شهرستان دورهام و تاین اند ویر شده است.

اداره هواشناسی اعلام کرد که طوفان “با خود بادهای شدید” را در بسیاری از نقاط کشور به همراه خواهد داشت و “هوای سرد همراه با بادهای شدید، روز بسیار سردی را در سراسر کشور رقم خواهد زد.”

مردی پس از وزش باد شدید در مناطقی از کشور، از کنار خودرویی که زیر سنگ تراشی افتاده از ملکی در ساندرلند، در شمال شرقی انگلستان، می گذرد.

برف در حال باریدن و نشستن در جاده‌های سراسر جنوب انگلستان و میدلندز بوده است، اما اداره هواشناسی اعلام کرد که باید کاهش یابد و به سمت جنوب حرکت کند، زیرا برخی مناطق با ترکیب زمستانی باران، برف و برف مواجه هستند.