فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته ❤️ [ طراحی سایت رایگان ]

در این دوره آموزشی که به صورت سریالی درحال منتشرشدن است شما آموزش وردپرس از صفرتاصد را یاد خواهدی گرفت و به راحتی و رایگان وب سایت خود را راه اندازی میکنید. شما با دیدن این آموزش ها می توایند یک سایت با کاربری های مختلف را راه اندازی کنید و در نهایت یک سایت بسیار حرفه ای داشته باشید. ۸- منوی کاربران: در گام بعدی آموزش مدیریت سایت وردپرس به سراغ منوی کاربران میرویم. وردپرس تمامی امکانات و تجهیزات لازم را (چه در بحث کنترل طرح و المان های وبسایت، چه در بحث بازاریابی و فروش محصولات و چه در بحث اضافه کردن امکانات مختلف به وبسایت) برای مدیریت هرچه بهتر وبسایت مان مهیا کرده. من برای ارائه یک آموزش منسجم، علاوه بر بالا بردن دانش خود در زمینه تخصص خودم، بر روی فنون تدریس نیز تحقیق کرده ام. اگر اطلاعات Port، Socket یا Pipe نیاز است، یک “:” به نام هاست اضافه کرده و پس از آن اطلاعات لازم را اضافه کنید.

علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونههایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید. مطمئن شوید که در گام 3 به کاربر وردپرس اجازهی دسترسی به پایگاه داده را دادهاید. گزینهای نیز وجود دارد که از شما میپرسد آیا دوست دارید که وبسایتتان در موتورهای جستوجو مثل گوگل و DuckDuckGo ظاهر شود یا نه. اگر دوست دارید که همه، از جمله موتورهای جستوجو، به وبلاگ شما دسترسی داشته باشند، این گزینه را فعال نکنید. در نتیجه میخواهم درمورد انواع قالب اطلاعاتی را در میان بگذارم گرچه دنیای قالب ها فراتر از زیبایی که دارند در اداره سایت و رابط کاربری خیلی کمک شایانی به ما میکند.در این مطلب گرچه ما نتوانیم همه قالب ها را مورد بررسی قرار دهیم ولی با یک اشاره به آنها میتوانیم به شما کاربران اطلاعات مهمی را انتقال دهیم. سال هاست سیستم های مدیریت محتوا به کمک طراحان سایت آمده اند. آموزش کامل وردپرس و یادگیری این سیستم مدیریت محتوا می تواند رمینه ساز بسیار خوبی برای کسب درآمد های میلیونی در ماه برای شما باشد.

چرا که با یادگیری مفاهیم اولیه، به راحتی بسیاری از مسائل روزانه خود در مدیریت سایت وردپرس را، حل خواهید کرد. برای نمایش ویدئوها از سایت های اشتراک فیلم و شبکه های اجتماعی هم کافیه به همین شکل عمل کنید و آدرس صفحه مربوطه را وارد کنید و یا از دکمههای همرسانی و اشتراک گذاری ویدئو که در صفحه قرار داره برای این کار استفاده کنید تا ویدئو در نوشته شما به نمایش در بیاد و مخاطبان شما بتونند تا ویدئوی شما را مشاهده کنند. اگر فایلها از قبل در وبسرور قرار دارند و از دسترسی shell برای نصب وردپرس استفاده میکنید، تمام محتوای پوشهی wordpressرا در پوشهی root آپلود کنید (اما خود پوشه را آپلود نکنید). به پوشهای بروید که پکیج وردپرس را در گام 1 در آن از حالت فشرده خارج کردید. مدیران سایت هایی که میخواهند بازدید سایت خود را به صورت اصولی بالا ببرند. حرفه ای شوید: بر مدیریت سایت مسلط شوید و با سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت حرفه ای شوید.

قالب های نال شده قالب هایی هستند که در سایت های ایرانی و خارجی بسیار فراوان است و توسط برنامه نویس های حرفه ای کدهای مخرب درون این قالب ها گذاشته میشه و در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری به وب سایت و کاربران وارد میکند. امروز قصد دارم یکی از شیرین ترین آموزش ها رو به شما آموزش بدم که هر مدیر آی تی به دردش می خوره شاید بارها شده باشه که می خواید یه برنامه ای تحت وب بنویسید و بعد روی یک یا چند سیستم یا اصلا هزاران سیستم تحت شبکه استفاده کنید ! به صفحهی Users برگردید و روی آیکون Editprivileges کاربرِ وردپرسی که تازه ساختهاید، کلید کنید. در غیر این صورت به گام 3 برگردید و فایل wp-config.php را خودتان ایجاد و ویرایش کنید. اگر هنگام اجرای اسکریپت نصب، با خطایی مرتبط به پایگاه داده روبهرو شدید: – به گام 2 و 3 برگردید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات را به صورت صحیح در wp-config.php وارد کردهاید. نام کاربری که برای وردپرس در گام 2 ساختید. در این ویدیو آموزش کانفیگ امنیت وردپرس چه مباحثی مطرح فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان می شود ؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فیلم اموزشی افزونه های وردپرس.