نام دبیرستان کانادا به نام شاهزاده اندرو تغییر می کند

کریگ کمپبل، مدیر مدرسه در ایمیلی به CNN گفت: «ما به دلیل گزارش‌های منفی درباره شاهزاده اندرو، نام را تغییر می‌دهیم تا در جهت دیگری حرکت کنیم. “ما امیدواریم که هویت خود را به عنوان یک جامعه مدرسه ای مثبت و حمایت کننده با نامی بسازیم.”

ساکنان محلی این فرصت را خواهند داشت تا پیشنهادات نام خود را به کمیته شش نفره تغییر نام که شامل دانش آموزان، کارکنان و اعضای جامعه است، ارائه دهند. سپس سه نام برتر به مرکز آموزشی منطقه ای هالیفاکس توصیه می شود که تایید نهایی را خواهد داشت.

شاهزاده اندرو هنوز در پرونده مدنی سوء استفاده جنسی خود گزینه هایی دارد.  اما هیچ کدام خوب به نظر نمی رسند.
تصمیم این مدرسه به دنبال حکمی از یک قاضی نیویورک در اوایل این ماه است مبنی بر اینکه ممکن است شکایت مدنی علیه شاهزاده اندرو ادامه یابد.
ویرجینیا گیفر از ویرجینیا گیفری 61 ساله شکایت کرد که مدعی است جفری اپستین، سرمایه دار رسوا، او را قاچاق کرده و در سن 17 سالگی مجبور به انجام اعمال جنسی با شاهزاده شده است. شاهزاده اندرو این ادعاها را به شدت رد کرده است.

اتهامات علیه شاهزاده جایگاه عمومی او را خدشه دار کرده و سایر اعضای خانواده سلطنتی را بر آن داشته تا از دوک یورک فاصله بگیرند.

هیئت مدرسه ای فلوریدا نام مدارس راهنمایی و دبیرستان را به افتخار رهبران کنفدراسیون تغییر می دهد
اخیراً، شاهزاده اندرو از عناوین افتخاری نظامی و موسسات خیریه محروم شد. یک منبع سلطنتی تأیید کرد که شاهزاده اندرو، مکس فاستر، از CNN نیز دیگر از سبک “عالی سلطنتی” در هیچ مقام رسمی استفاده نخواهد کرد.

مدرسه کانادایی به لیست طولانی موسساتی می‌پیوندد که تصمیم گرفته‌اند در سال‌های اخیر ارتباط خود را با نام‌های جنجالی حذف کنند.

در سراسر ایالات متحده، هیئت مدیره مدارس و مناطق انتخاب کرده اند که نام های جدیدی را برای مدارسی که به نام رهبران کنفدراسیون یا سایر شخصیت های عمومی نامگذاری شده اند بیابند – مانند بازیگر بیل کازبی، که نام خود را از ساختمان ها، کارگاه ها و کرسی استادی به عنوان یک محاکمه جنایی علیه حذف می کرد. او آشکار شد.