هزینه عمل گوش در تهران-دکتر سامان خرمی نژاد

ممکن است به علت تصادفات و ضربات لاله ی گوش دچار صدماتی مثل کنده شدن بخشی از آن یا شکستگی در غضروف لاله ی گوش شود که که در این حالت، بخصوص در افراد کشتی گیر که حالت گوش گل کلمی پیدا می کنند؛ برای اصلاح موارد ذکر شده جراحی اتوپلاستی انجام می شود. شاید همین امر نیز باعث سردرگمی افراد شود. بیمار نیز با مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل می تواند تفاوت را بررسی کند. در سن شش سالگی، گوش تقریباً 85٪ رشد می کند. موفقیت آمیز نبودن جراحی و گوش ها دوباره برجسته می چسب گوش برجسته شوند. هرچند برخی از صاحبان گوشهای نوک تیز از ظاهر خود راضی هستند اما گروهی هم پشیمان میشوند و به دنبال راهی برای داشتن گوش معمولی، دوباره راهی مطب میشوند. بنابراین، در صورتی که از ظاهر گوشها راضی نیستید و یا احساس میکنید که گوشهایتان با فرم صورتتان متناسب نیست، میتوانید از اتوپلاستی استفاده نمایید. هنگامی که فرد از نتیجه اتوپلاستی قبلی خود احساس رضایت نداشته باشد. سن مناسب برای جراحی گوش به این دلیل کودکی است که موجب می شود گوش راحت تر تغییر شکل پیدا کند و تغییرات نیز برای او قابل محسوس تر است، از جنبه روانی نیز احساس بهتری نسبت به بدن خود خواهد داشت و بدین ترتیب از آسیب های روحی و روانی پیشگیری خواهد شد.

جراح، معمولا برش را از پشت گوش می دهد ، و با استفاده از نخ های بخیه و برش هایی که روی لاله گوش می دهد،در واقع روی غضروف ،گوش بیمار را به سمت داخل و به سمت جمجمه حرکت می دهد . جراحی های مربوط به گوش معمولا با برش هایی که پشت گوش انجام می شود صورت می گیرد البته در مواردی جلوی گوش هم برش داده می شود اما این کار جز موارد نادر بوده و اغلب برش از پشت گوش است. در اکثر افراد، غضروف گوش به طور کامل شکل نمی گیرد و از سر بیرون زده و گوش های برجسته ای ایجاد می کنند. هنگامی که لبه گوش ها دور تر از سر قرار گرفته باشند. هر روز افراد بسياري با استفاده از عمل هاي مختلف زيبايي اعتماد به نفس بيشتري پيدا كرده و از زندگي خود لذت بيشتري مي برند .اطلاعات مربوط به اصلاح برجستگی لالۀ گوش بوسیلۀ عمل جراحی پلاستیک فقط براي آگاهي شما ارائه شده است .

پس از جراحی ممکن برخی افراد دچار حساسیت و بی حسی شوند. گریهاند نسبت به برخی از داروهای شیمیایی و خصوصا حشره کشها حساسیت دارد. تقریبا چند ساعت بعد از عمل نیز می توانید خوردن غذا را با سوپ یا دیگر غذاهای نرم که نیاز زیادی به جویدن و تحرک عضلات صورت ندارند، شروع کنید. از مصرف داروهایی مانند آسپرین که از انعقاد خون جلوگیری می کنند خودداری کنید. • سعی کنید عطسه نکنید. هر غلاف کاروتید حاوی عصب واگ، شریان کاروتید مشترک و ورید ژوگولار داخلی است. در حالت کلی سیستم شنوایی به سه بخش اصلی گوش خارجی، گوش میانی و گوش داخلی تقسیم می شود. یک هفته بعد از جراحی بخیه ها برداشته می شود و معمولاً حدود پنج روز پس از عمل فرد می تواند به محل کار خود باز گرددد. جراحی گوش در کسانی انجام می شود که دچار دفرمیتی در لاله ی گوش خود هستند.

زیرا بعد از این سن گوش ها تقریبا تمامی رشد خود را کرده اند و همچنین بسیار انعطاف پذیر هستند. پس از ایجاد برش غضروف و پوست های اضافی برداشته می شود و سپس غضروف های باقی مانده در محل مناسب خود قرار می گیرند. این برشها به منظور کاهش سایز گوشها و نیز ایجاد قرینگی در دو طرف گوش انجام خواهد شد و در نهایت بعد از اینکه فرم دهی انجام شد غضروف گوش با استفاده از بخیه در محل مناسب ثابت میگردد. این عارضه ممکن است یک یا هر دو گوش را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین موجب می شود خانم ها گوش های خود را در پشت مو پنهان کنند، در حالی که ممکن است مردان نمی توانند اینکار را انجام دهند زیرا گوش های آنها همیشه در معرض نمایش است. لطفاً شام معمول خود را بخورید و مایعات غیر الکلی را شب قبل از عمل ننوشید. عکس هایی از ناحیه مورد نظر قبل و بعد از عمل گرفته می شود تا نتایج نهایی ارزیابی شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از درمان گوش برجسته در خانه نی نی سایت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.