هواپیمای مسافربری کره جنوبی با در باز پرواز می کند، سالم فرود می آید

سئول: مقامات خطوط هوایی و دولتی گفتند که یک مسافر روز جمعه در حین پرواز کره جنوبی درب خروج اضطراری را باز کرد که باعث وزش هوا در داخل کابین شد قبل از اینکه هواپیما به سلامت فرود بیاید.
برخی از افراد سوار بر هواپیمای ایرباس A321 خطوط هوایی آسیانا وزارت حمل و نقل گفت که تلاش کرد تا فرد را از باز کردن در باز کند اما در نهایت به طور جزئی باز شد.
این هواپیما با 194 سرنشین از جزیره جنوبی ججو عازم شهر دائگو در جنوب شرقی این کشور بود. طبق گفته خطوط هوایی آسیانا، این پرواز به طور معمول حدود یک ساعت طول می کشد و جزئیات حادثه، از جمله مدت باز بودن در، در دست بررسی است.
فیلم ویدیویی که ظاهراً توسط یکی از مسافران گرفته شده است و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد که موهای برخی از مسافران توسط هوایی که از در باز به داخل کابین می دمد شلاق زده می شود.
به گفته این شرکت هواپیمایی، پلیس فردی ناشناس را که در را باز کرده بود، بازداشت کرد. انگیزه آنها بلافاصله مشخص نشد.
مسافران شامل ورزشکاران نوجوانی بودند که قصد دارند در مسابقات دو و میدانی در اولسان، یکی دیگر از شهرهای جنوب شرقی شرکت کنند.
مقامات وزارت حمل و نقل و آسیانا گفتند که این حادثه باعث وحشت برخی از مسافران شد، اما به کسی آسیب نرسید، هرچند برخی از مسافران در بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفتند.