چرا نتفلیکس قیمت ها را افزایش می دهد؟

این شرکت روز جمعه هزینه های مشترکین را افزایش داد، حرکتی که قیمت سهام آن را در سراسر جهان استریمینگ افزایش داد.

اندرو هار، معاون ارشد تحقیقات در شرکت مشاوره رسانه ای Magid به CNN Business گفت: «آنها به وضوح معتقدند که هنوز قدرت قیمت گذاری برای انجام این کار را دارند و ارزش استثنایی برای پول ارائه می دهند.

خرگوش معتقد است نتفلیکس (NFLX) می داند که بازارهای ایالات متحده و کانادا در حال بلوغ هستند و رقابت شدید است. بنابراین تلاش می‌کند تا رشد کندتر خود را با قیمت‌های اشتراک بالاتر جبران کند.

هار گفت: «افزایش قیمت‌ها تنها یکی از اهرم‌هایی است که آن‌ها می‌توانند در حال حاضر به آن ادامه دهند، هرچند مطمئن نیستم تا چه زمانی بیشتر شود».

این شرکت رسانه ای استریم روز جمعه گفت که قیمت ماهانه اشتراک ایالات متحده در طرح استاندارد خود را 1.50 دلار به 15.49 دلار و برنامه اولیه خود را با 1 دلار به 9.99 دلار افزایش می دهد. طرح حق بیمه 2 دلار در ماه افزایش یافت و به 19.99 دلار رسید.

در کانادا، طرح استاندارد نتفلیکس نیز 1.50 دلار افزایش یافت و به 16.49 دلار کانادا رسید و طرح پریمیوم با 2 دلار به 20.99 دلار کانادا افزایش یافت. طرح اساسی آن بدون تغییر باقی ماند.

وال استریت از این خبر خوشحال شد و سهام نتفلیکس را در روز جمعه تقریباً 2 درصد افزایش داد.

خرج کردن پول برای کسب درآمد

مارک زگوتوویچ، تحلیلگر ارشد Rosenblatt Securities، گفت که نتفلیکس مقدار زیادی پول را برای محتوا در سراسر جهان خرج می کند، که توسط دو بازار بزرگ آن، ایالات متحده و کانادا، که در آن رشد مشترکین “در گذشته کاهش یافته است” پشتیبانی نشده است. چند ربع.”

ما تخمین می زنیم که نتفلیکس 17 میلیارد دلار هزینه کند [in 2021] در سطح جهانی و این است [coming] کاهش 12 میلیارد دلاری در سال 2020، که اتفاقاً به دلیل کووید یک سال کاهشی بود.”

نتفلیکس قیمت ها را افزایش می دهد

به همین دلیل است که سرمایه گذاران بر آنچه نتفلیکس در مورد سه ماهه جاری و بعد از آن می گوید متمرکز خواهند شد، زیرا قیمت های بالاتر شروع می شود. اگر نتفلیکس همچنان به افزایش تعداد مشترکین خود ادامه دهد، هار معتقد است که شرکت باید بر روی آن تمرکز کند. راه های دیگری برای خوشحال کردن سرمایه گذاران خود

هار گفت: «رشد مشترکین در ایالات متحده و کانادا برای بیان داستان دشواری بوده است. “به همین دلیل است که آنها باید در مورد جهان صحبت کنند [subscription] داستان رشد، جریان نقدی مثبت، محتوای جدید، فرصت‌های رشد جدید مانند بازی، و مدل‌های تجاری و بازارهای بالقوه جدید.”

البته نتفلیکس هنوز هست نتفلیکس و همچنان با 213.5 میلیون کاربر در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد.

هار گفت: «در کوتاه مدت نتفلیکس همچنان بهترین سرویس استریم در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

فراتر از آن؟ TBD. هار گفت: چالش‌های پیش روی نتفلیکس در مورد رشد مشترکین، هزینه‌های تولید و عادات مصرف‌کننده در حال تکامل است.

آنها صنعت سرگرمی را در دهه گذشته دوباره اختراع کردند. او اضافه کرد. اکنون یک دوره کاملاً جدید از چالش ها و فرصت ها آغاز می شود.”

باز کردن دریچه های سیل

یک دلار در اینجا و یک دلار آنجا ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما هم برای نتفلیکس و هم برای مصرف کنندگان مهم است.

برای برخی از مصرف‌کنندگان، افزایش قیمت – حتی 1.50 دلار – ممکن است با توجه به هجوم خدمات در سال‌های اخیر از Disney+ به Peacock و HBO Max (که متعلق به شرکت مادر CNN، WarnerMedia) باشد، بسیار زیاد باشد. استریم یعنی وارد کردن کیف پول مصرف کنندگان.

همانطور که نتفلیکس پیش می‌رود بقیه پخش‌ها نیز ادامه می‌یابد، بنابراین این افزایش قیمت به طور بالقوه راهی را به رقبای استریم این شرکت می‌دهد تا قیمت‌های خود را نیز در مقطعی افزایش دهند.

«فکر می‌کنم برای دیزنی+ انجام می‌شود، برای دیگرانی مانند Peacock یا Paramount+ مطمئن نیستم زیرا آن‌ها وسعت محتوایی مانند Netflix و دیزنی (DIS)روزنبلات گفت: “این به HBO Max فضایی برای افزایش قیمت ها نیز می دهد.”