کراچی: پاکستان: یک کشته و 17 زخمی در تیراندازی در جشن سال نو

اسلام آباد: رسانه های محلی پاکستان روز شنبه گزارش دادند که در شب سال نو در جریان “تیراندازی جشن” در کراچی پاکستان دست کم یک کشته و 17 نفر زخمی شدند.
جئو نیوز گزارش داد که کراچی با وجود محدودیت در شلیک جشن، جمعه شب با شلیک گلوله و آتش بازی طنین انداز شد.
این نشریه پاکستانی گفت، اگرچه مقامات نسبت به اتهامات سوء قصد به قتل علیه متخلفان هشدار داده بودند، اما تعداد تلفات این بار بیشتر از سال گذشته بود که تنها چهار نفر در این کلانشهر مجروح شدند.
جئو نیوز با استناد به گزارش های بیمارستانی گزارش داد که در مجموع 18 نفر پس از اصابت گلوله های سرگردان به بیمارستان ها منتقل شدند.
پلیس اعلام کرد یک پسر 11 ساله در حین درمان در خواجه اجمر نگر بر اثر جراحات جان باخت.
شش نفر به مرکز پزشکی فوق دیپلم جناح در کورنگی، چهار نفر به بیمارستان شهید عباسی، سه نفر به بیمارستان مدنی و دو نفر به بیمارستان دولتی سند منتقل شدند.
ایقره، دختر 10 ساله ای که در حوالی کوهستان چوک در ناظم آباد شمالی بر اثر اصابت گلوله ولگرد مجروح شد، جزو مجروحان این حادثه است.
به گزارش ژئو نیوز، حاریس 14 ساله در نزدیکی منطقه قاس مندی در محله ناپیر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
عصمت الله در جوهرآباد، فاروق در گلستان جوهر، علی اکبر در شهر بلدیه و ریحان در مالیر زخمی شدند.
این نشریه پاکستانی گفت که در همین حال، حوادث دیگر در نقاط مختلف شهر از جمله عزیزآباد، رانچور لین، گورو ماندیر، کالا پولول، سادار، بالدیا، لیاقوت آباد، کورنگی، لندی و مالیر رخ داده است.
به گزارش ژئو نیوز، به گفته پلیس، مواردی در مورد شکایات تیراندازی هوایی ثبت شده است و احتمالاً در شب سال نو میلادی در اطراف کراچی به دلیل شلیک هوایی دستگیر شده اند.