گزارش: افشای اطلاعات بزرگ ایالات متحده توسط علاقه مندان به اسلحه در دهه 20 انجام شد

شخصی که لو رفت اسناد طبقه بندی شده ایالات متحده تحریک الف تحقیق امنیت ملی واشنگتن پست روز چهارشنبه به نقل از اعضای یک گروه چت آنلاین گزارش داد که یک مشتاق اسلحه در 20 سالگی است که در یک پایگاه نظامی کار می کرد.
این شخص اطلاعات طبقه بندی شده را با گروهی در پلت فرم پیام فوری Discord از حدود 22 مرد و پسر جوان که “عشق متقابل به اسلحه، تجهیزات نظامی و خدا” داشتند به اشتراک گذاشت.
روزنامه پست گزارش خود را که نام این شخص را ذکر نکرد، بر اساس مصاحبه با دو نفر از اعضای این سازمان استوار کرد گروه چت Discord.
رویترز نتوانست جزئیات این گزارش را تأیید کند.
دیسکورد روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که با مجریان قانون همکاری می کند.
وزارت دفاع و وزارت دادگستری بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.
وزارت دادگستری هفته گذشته پس از ارجاع این موضوع توسط پنتاگون، تحقیقات جنایی رسمی را آغاز کرد، که در حال ارزیابی خسارت ناشی از آنچه ممکن است مخرب ترین انتشار اطلاعات طبقه بندی شده ایالات متحده در سال های اخیر باشد، است.
این شخص با دستگیره OG، عامیانه برای گانگستر اصلی، یا یک سنت‌گرای قدیمی رفت. یکی از منابع پست این شخص را در اوایل تا اواسط دهه 20 سالگی توصیف کرد و اعضای گروه به دنبال او بودند.
یکی از اعضای گروه چت که زیر 18 سال سن داشت و به شرط ناشناس ماندن با اجازه صحبت کرد، گفت: “او تناسب اندام دارد. او قوی است. او مسلح است. او آموزش دیده است. تقریباً همه چیزهایی که از یک نوع فیلم دیوانه وار انتظار می رود.” پست گزارش داد مادرش.
در چیزی که به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین افشای اسرار ایالات متحده در سال‌های اخیر است، تصاویر اسناد حساس در دیسکورد و دیگر پلتفرم‌ها از جمله برد پیام‌رسان آنلاین 4Chan، اپلیکیشن پیام‌رسان جهانی تلگرام رمزگذاری‌شده و توییتر منتشر شد.
آژانس های امنیت ملی ایالات متحده و وزارت دادگستری در حال بررسی این انتشار برای ارزیابی آسیب به امنیت ملی و روابط با متحدان و سایر کشورها از جمله اوکراین هستند.