آتش سوزی 100 کلبه را در محله فقیر نشین کراچی در جنوب پاکستان منفجر کرد

کراچی: به گفته یک مقام آتش نشانی، آتش سوزی بامداد شنبه در محله ای فقیر نشین در شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان رخ داد و حدود 100 کلبه را ویران کرد. در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید.
به گفته عنایت الله، یک مقام ارشد در ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهر، آتش سوزی در منازل مسکونی در امتداد رودخانه لیاری، زیر پلی در مرکز کراچی در محله تین هاتی رخ داد. حدود 10 خودروی آتش نشانی به سرعت در محل حاضر شدند و پس از چند ساعت توانستند شعله های آتش را خاموش کنند.
وی گفت که مشخص نیست چه چیزی باعث آتش سوزی شده است، وی افزود که چنین حوادثی اغلب با شروع هوای سرد اتفاق می افتد، زمانی که فقرای ساکن در خانه های موقت در محله های فقیرنشین آتش روشن می کنند تا گرم شوند.
آتش‌سوزی مشابهی در سال گذشته باعث سوختن حدود صد خانه از کرباس‌ها و پلاستیک‌ها در همان محله شد که ساکنان آن عمدتاً با انجام کارهای عجیب و غریب و گدایی زندگی می‌کنند. در آن تنبلی نیز به کسی آسیب جدی وارد نشد.
در روشنایی روز، مردان، زنان و کودکان Teenhatti در حال جستجوی وسایلی بودند که بتوانند از خاکستر نجات دهند.
کراچی مرکز استان سند جنوبی است که هزاران نفر در مناطق باز در امتداد لیاری زندگی می کنند. برخی از آنها دارای سقف حلبی هستند اما اکثر خانه ها از عصا، کرفس و پلاستیک ساخته شده اند.