اخبار سفر: اورینت اکسپرس پس از نزدیک به 50 سال به ایتالیا بازگشت

یادداشت سردبیر – برای باز کردن قفل جهان، خبرنامه هفتگی CNN Travel ثبت نام کنید. اخبار مربوط به مقصدهایی که باز و بسته می شوند، الهام بخش برای ماجراجویی های آینده، به علاوه آخرین اخبار در زمینه حمل و نقل هوایی، غذا و نوشیدنی، محل اقامت و سایر پیشرفت های سفر را دریافت کنید.

(سی ان ان) – بیا، 2022، بهترین عکست را به ما بده. ما کبود شده ایم و کتک خورده ایم، اما ما به دنبال روزهای روشن تر در آینده هستیم.

در اینجا بزرگترین داستان های سفر CNN در این هفته آمده است.

22 مکان برای رفتن در سال 2022

این چند سال گذشته ثابت کرده است که سفر یک امتیاز است، نه یک حق، اما ما هنوز در سیاره کوچکمان که به خوبی به هم متصل است باید سپاسگزار باشیم. ما لیستی از 22 مقصد رویایی را گردآوری کرده ایم در سراسر جهان که الهام بخش ما هستند — همه چیز از پارک های ملی گرفته تا جزایر دور افتاده و سایر نقاط کمتر بازدید شده.
اولانتایتامبو در دره مقدس پرو وجود دارد که گمان می رود پناهگاه اینکاها باشد. خانواده سلطنتی، و جو پر انرژی ناپل در حال رشد، زادگاه ایتالیا از پیتزا یا اگر می‌خواهید تا زانو در طبیعت بمانید، می‌توانید حوضه کنگو و پارک‌های ملی گابن – که امسال همگی 20 ساله می‌شوند – یا پارک ملی صحرای Munga-Thirri-Simpson در منطقه خارج از استرالیا را امتحان کنید.

هرج و مرج لغو

زمانی که کووید گرینچ مشغول محکوم کردن ما به خوردن بوقلمون به تنهایی در اتاق‌خواب‌هایمان نبود، خدمه خطوط هوایی را تحت تأثیر قرار داد و به لغو هزاران پرواز تعطیلات در سراسر جهان، به ویژه در ایالات متحده، کمک کرد.
شادی جشن به ویژه در یکی از پروازهای دلتا به آتلانتا در 23 دسامبر وجود نداشت، زمانی که ظاهراً یک زن مسافر دیگری را مشت کرد و منجر به اتهام حمله فدرال شد.

دوباره بیگ بن بونگ

جشن‌های سال نو در لندن و نیویورک لغو یا کاهش یافت، اما حداقل جاذبه‌های نمادین شهرها درخشش مهمانی خود را به نمایش گذاشتند.
در پایتخت بریتانیا، جایی که جشن‌های عمومی متوقف شد، بیگ بن از داربست‌هایش سر خورد و پس از یک پروژه تعمیر چهار ساله که بسیار مورد نیاز بود، دوباره غرق شد. در منهتن، توپ شب سال نوی میدان تایمز پوشش تازه ای از کریستال های واترفورد ایرلندی برای جشن کوچک شهر داشت.
یک خبر خوب برای آمریکایی ها در داخل و خارج از کشور، خدمات پارک ملی ایالات متحده برای پنج روز در سال 2022 از هزینه های ورودی در تمام سایت های پارک ملی چشم پوشی می کند و وزارت امور خارجه ایالات متحده اکنون به برخی از شهروندان اجازه می دهد با گذرنامه های منقضی شده به کشور بازگردند.
قطر توپ Times Sqare 12 فوت و وزن آن 11875 پوند است.

قطر توپ Times Sqare 12 فوت و وزن آن 11875 پوند است.

وضعیت سفر اروپا بهبود نیافته است

سه مقصد جدید به رده پرخطر CDC برای سفر اضافه شد: یک مجمع الجزایر مدیترانه، یک کشور اروپای شرقی که به خاطر تاکستان هایش مشهور است، به علاوه بزرگترین کشور در شمال اروپا.
اپراتورهای Eurotunnel Le Shuttle، خط راه آهن ثابت بین بریتانیا و اروپا، در 29 دسامبر به شهروندان بریتانیایی که در اتحادیه اروپا زندگی می کنند هشدار دادند. دیگر نمی توان از طریق جاده از طریق فرانسه عبور کرد تا به خانه های قاره ای خود برسند.

لیوین لا دولچه ویتا

رندرهایی از Orient Express La Dolce Vita جدید فاش شده است و همانطور که از پر زرق و برق ترین شرکت قطار جهان انتظار دارید، بسیار عالی هستند.

اورینت اکسپرس آخرین بار در سال 1977 از ایتالیا عبور کرد، زمانی که سرویس پاریس-استانبول به پایان رسید، اما از سال 2023، مجموعه ای لوکس از قطارهای 11 واگنی جدید در 14 منطقه و 131 شهر این کشور و همچنین به کشورها حرکت خواهند کرد. فراتر.

سفری که الهام بخش Lonely Planet بود

دهه 1970 بود و تونی و مورین ویلر رویایی داشتند: سفر زمینی از لندن به سیدنی یا حداقل تا جایی که می توانستند. آنها سفری را آغاز کردند که یک بار در زندگی انجام می شد که سفرهای جهانی را برای همیشه تغییر داد.

دهه 1970 بود و تونی و مورین ویلر رویایی داشتند: از لندن به سیدنی از طریق زمینی یا حداقل تا جایی که می توانستند سفر کنند. آنها سفری را آغاز کردند که یک بار در زندگی انجام می شد که سفرهای جهانی را برای همیشه تغییر داد.

در صورتیکه آن را از دست دادید

یک روسی و یک آمریکایی در روز کریسمس برای اولین بار قرار گذاشتند.

عزیزم حالت خوبه؟ شما به سختی به خوک های مارزیپان خود دست زده اید.

جزیره ای که تعداد گربه ها از انسان شش به یک بیشتر است.