استندآپ کمدی برهنه: هر چیزی که تصور می کنید، و بیشتر

از زمانی که به یاد دارد، استندآپ کمیک کارولین برگیه، یک کابوس تکراری داشته است که در آن او روی صحنه، تا حدی برهنه است. ترسناک است و بعد از خواب بیدار می شود.
تفاوت این بار این است که او کاملاً برهنه است – و این رویایی نیست. این زندگی واقعی است، یا حداقل تا جایی که می توانید در زیرزمین بوشویک، بروکلین، نزدیک شوید. ماه گذشته، برژیه، از آن دسته افرادی که در رختکن به سرعت و با احتیاط ممکن تغییر می کند، بدون لباس روی صحنه رفت، به جمعیت 75 نفره فروخته شده نگاه کرد، یک تابلوی نئونی قرمز پشت آنها که دو خرگوش را نشان می داد. رابطه جنسی داشت و متوجه شد که اشتباه بزرگی مرتکب شده است: فراموش کرده است که بند مو را از روی مچ دستش بردارد.
چه سهل انگاری! همانطور که او به میکروفون نزدیک شد، یک اپیفانی به صدا درآمد. کراوات مو را به پهلو پرت کرد و با کنایه گفت: “می دانستم که برای این مناسبت زیاد لباس پوشیده ام.” خنده بزرگ
سخنرانی عمومی همیشه در نظرسنجی ها به عنوان یکی از بزرگترین ترس های ما رتبه بندی می شود. ایستادن باید بدتر باشد. اما «نمایش کمدی برهنه»؟ این ویترین ماهانه نشان دهنده اورست اضطراب است. برجیر، 38 ساله، به من گفت: «این آسیب پذیرترین آسیب پذیری است که می توانی باشی بزرگنمایی بعد. “این چیزی است که من را جذب کرد.”
مخلوط کردن گوشت ایستاده و برهنه چیز جدیدی نیست. لنی بروس در باشگاه های استریپ کار می کرد. دفتر اسناد رسمی جوک‌های بدون تنه گفت که برند برت کریشر است. یکی از آهنگ‌های محبوب دهکده شرقی، «Schtick a Pole in It»، رقص با میله‌های ورزشی و ست‌های ایستاده، همیشه با تم موسیقی متفاوت. (در آخر هفته روز یادبود ریحانا است.) و همچنین یک سنت کمی مبهم در شهر نیویورک از استندآپ کاملاً برهنه وجود دارد که شامل کمیک هایی مانند اریک آندره و مایک لارنس (که در “نمایش کمدی برهنه” در Pit بیشتر اجرا می کرد، وجود دارد. نسبت به یک دهه پیش).
بیلی پروسیدا، تهیه کننده و مجری 33 ساله “نمایش کمدی برهنه” از زمانی که در دانشگاه نیویورک تحصیل کرده است، به اجرای لباس های کمدی بدون لباس پرداخته است. بار دوم که او برهنه اجرا کرد، زنی که باکرگی خود را با آن از دست داد، ظاهر شد. بمباران کرد. او در یک کافی شاپ در نزدیکی میدان یونیون به من گفت: “بمباران شرم آور است، اما بمباران برهنه بدترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد.”
روی صحنه، پروسیدا گرما و حساسیت را نشان می‌دهد، که حدس می‌زنم هنگام پوشیدن حلقه آلت تناسلی، ویژگی‌های مفیدی هستند (او آن را «جواهرات تناسلی» نیز می‌نامد). پس از همه گیری همه گیر، او متوجه شد که هیچ نمایش معمولی برهنه ای در نیویورک وجود ندارد، فرصتی را دید. برای یک شب خوب کمدی در بروکلین، جذب جمعیت می تواند سخت باشد. از سپتامبر گذشته، اولین “نمایش کمدی برهنه” او 10 روز قبل فروخته شد. در حال حاضر، او هر ماه دو استیج را هر شب اجرا می‌کند و اکثر آنها فروش رفته‌اند. (روز بعدی شنبه است.) او امیدوار است که آن را به سه در ماه افزایش دهد، شاید یک نبرد کباب برهنه را اضافه کند (اگرچه نگران است که لحن خشن و بی رحمانه آن رویدادها برای جمعیت مثبت بدن کارساز نباشد).
او کمیک‌های کهنه‌کار را کتاب می‌کند، کسانی که در برنامه‌های تاک شوی آخر شب دکور می‌کنند و اکثر شب‌ها را در شهر اجرا می‌کنند. متریال آنها با کنسرت های معمولی آنها تفاوت چندانی ندارد. پروسیدا گفت که او به دنبال تنوع، نه فقط از نظر نژاد، جنسیت و گرایش جنسی، بلکه به دنبال نوع بدن است. (“خوب است که پنج کمیک پاره شده در یک اسکناس وجود نداشته باشد.”) معیار اصلی او: آنها باید خنده دار و بدیهی است که مایل باشند. تقریباً 2 از 3 کمیک او را رد می کنند. موافقت و سپس سرد شدن پاها غیر معمول نیست.
بخشی از موفقیت نمایش، و چیزی که آن را از نسخه‌های قبلی متفاوت می‌کند، این است که در فضایی متعلق به Hacienda، یک سازمان مثبت جنسی است که فهرست پستی قابل توجهی را برای میزبانی مهمانی‌های جنسی ایجاد کرده است. برخی از مخاطبان عادی هستند، از جمله برهنگی. قبل از یک برنامه اخیر، با افرادی صحبت کردم که اخیراً در شب های بازی برهنه، کاراته برهنه و بوکس برهنه شرکت کرده بودند.
شگفت‌انگیزترین جنبه «نمایش کمدی برهنه» ممکن است غیرجنسی بودن آن باشد. مخاطب بسیار مودب است، سریع می خندد. جوک‌ها کمتر از آنچه در کمدی سرداب پیدا می‌کنید، بدشانسی بود. حتی یک معصومیت نامتجانس در برخی از sets.nyt وجود دارد