اپشتاین: ایالات متحده: حکم ژوئن برای گیسلین ماکسول، اجتماعی بریتانیایی در پرونده ترافیک جنسی تعیین شد

نیویورک: روز جمعه اواخر ژوئن برای گیسلین ماکسول، فعال اجتماعی بریتانیایی، پس از محکومیت او به اتهاماتی، از جمله قاچاق جنسی و توطئه در رابطه با استخدام دختران نوجوان برای جفری اپستین، سرمایه دار، برای آزار جنسی تعیین شد.
قاضی ناحیه ایالات متحده، آلیسون جی ناتان، تاریخ 28 ژوئن را اعلام کرد، حتی در حالی که او منتظر است تا ادعاهای دفاعی را حل کند مبنی بر اینکه پس از اعتراف عمومی هیئت منصفه پس از صدور حکم در مورد سوء استفاده جنسی در دوران کودکی، محاکمه جدیدی باید صادر شود.
هیئت منصفه که هرگز به طور کامل به طور عمومی معرفی نشده است، هفته گذشته به رسانه ها گفت که در طول یک هفته رایزنی به سایر اعضای هیئت منصفه گفته است که در کودکی مورد آزار جنسی قرار گرفته است و از آنچه در مورد موضوع یاد گرفته است برای متقاعد کردن دیگران برای محکوم کردن ماکسول استفاده کرده است.
وکلای مدافع می گویند که افشاگری ها محاکمه جدیدی را ایجاب می کند. هیئت منصفه یک وکیل حفظ کرده است. و ناتان گفت که در تاریخ آینده حکم خواهد کرد که در نتیجه افشاگری ها چه اتفاقی خواهد افتاد.
ماکسول، 60 ساله، پس از یک ماه محاکمه، که در آن دادستان ها مدعی شدند که او از سال 1994 تا 2004، دختران نوجوانی را برای آزار جنسی اپستین استخدام و اصلاح می کرد، مجرم شناخته شد. ماکسول زمانی با اپستین رابطه عاشقانه داشت، اما بعداً کارمند او شد. پنج اقامتگاه، از جمله یک عمارت منهتن و یک ملک بزرگ در پالم بیچ، فلوریدا.
اپستین 66 ساله در آگوست 2019 در زندان فدرال منهتن در حالی که منتظر محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود جان خود را از دست داد.
وکلای ماکسول در دادگاه استدلال کردند که او پس از مرگش توسط دادستان های فدرال تبدیل به قربانی شد.
دادستان ها می گویند که اگر ماکسول طبق برنامه محکوم شود، اتهامات شهادت دروغ را لغو خواهند کرد.