تجزیه و تحلیل: سلطنتی ها امیدوارند که پس از 12 ماه پر فراز و نشیب، به تنظیم مجدد جشن بپردازند

نشانه‌هایی از کاخ‌ها وجود دارد که حاکی از ناآرامی است، اما سیاست غیررسمی «حفظ سکوت شرافتمندانه» در برابر این اتهامات است که از نژادپرستی تا بی‌توجهی را شامل می‌شود.

امیلی نش، سردبیر سلطنتی Hello! مجله می‌گوید بدون شک مصاحبه اپرا تاثیر زیادی بر خانواده و موسسه داشته است.

او به سی‌ان‌ان می‌گوید: «فکر می‌کنم از هر دو طرف آسیب‌های زیادی دیده‌اند، و افزود که «زمان مصاحبه، که ناخواسته با بستری شدن شاهزاده فیلیپ در بیمارستان مصادف شد، تاسف‌آور بود».

بلافاصله پس از آن، تنها بیانیه رسمی از سوی ملکه صادر شد. هیچ سخنی از شاهزاده چارلز یا ویلیام وجود نداشت. در عوض، هر دو به خاطرات نامزدی خود ادامه دادند. ویلیام در یک نقض نادر پروتکل توسط یک خبرنگار بریتانیایی سوالی را مطرح کرد. او تنها پاسخ داد که خانواده سلطنتی “بسیار نژادپرست نیستند.” هیچکدام از آن زمان تاکنون هیچ مصاحبه ای در مورد این موضوع انجام نداده اند، اگرچه ما آن را با پرنس ادوارد که حاضر نشد قرعه کشی شود، مطرح کردیم.

خانواده به وضوح تصمیم گرفته اند که این را کنار بگذارند. آخرین باری که آنها درگیر جنگ لفظی عمومی شدند، در دهه 1990 بود که دادگاه افکار عمومی به جای چارلز، طرف شاهزاده خانم دیانا را گرفت که به ضرر سلطنت بود.

این بار واکنش عمومی پیچیده تر بوده است. دعواهایی که هری و مگان از آن صحبت کردند، برای برخی طنین انداز شد، زیرا در قلب آن، آنها در مورد هویت بودند. برخی از بریتانیایی ها (و دیگران در کشورهای مشترک المنافع) از خود می پرسند که آیا سلطنت هنوز نماینده آنهاست؟

نش می‌گوید: «این واقعاً نظرات را در بریتانیا تقسیم کرد، زیرا افراد جوان‌تر تمایل به جانبداری از هری و مگان دارند و افراد مسن‌تر کاملاً به ملکه و خانواده‌اش وفادار می‌مانند.» “در آن زمان این یک بحث بزرگ بود، اما نمی‌دانم که آیا اکنون بخشی از این تاثیر کاهش یافته است. مطمئناً، تصاویر ملکه که در مراسم تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ به تنهایی نشسته است… همدردی عظیمی را با مردم برانگیخت.”

بانی گریر، نمایشنامه نویس، نویسنده و ستون نویس آمریکایی-بریتانیایی احساس می کند که اثری ماندگار از خود بر جای گذاشته است. او با اشاره به اینکه باربادوس اخیراً به جمهوری تبدیل شده است، به عنوان نمونه ای از تغییر زمانه اشاره می کند: «به نظر می رسد مصاحبه ممکن است با یک تغییر نسل در رابطه با خانواده برخورد کرده باشد.

این را با ضربات شخصی بیشتری به خانواده وارد کنید، مانند مرگ شاهزاده فیلیپ و رسوایی پیرامون شاهزاده اندرو، و گریر می گوید، “آنها “محکم” به نظر نمی رسند و من فکر می کنم این چیزی است که مردم از آنها انتظار دارند.”

ملکه ممکن است “قدرت و ماندن” خود را از دست داده باشد، اما به سرعت به وظایف خود بازگشت. با این حال، از زمان ترس از سلامتی خود در ماه اکتبر، برنامه ریز او پاک شده است. ملکه ممکن است بگوید “شما به اندازه ای که احساس می کنید پیر هستید” – این همان چیزی است که دستیاران به یک مجله انگلیسی در هنگام رد جایزه سالمندی از طرف او گفتند – اما واقعیت این است که او 95 ساله است و اکنون برای راحتی از عصا استفاده می کند. ” با بالا رفتن سن، او به سادگی نتوانسته است مانند گذشته ادامه دهد.
ملکه و دخترش پرنسس آن، مراسم شکرگزاری را به مناسبت صدمین سالگرد لژیون سلطنتی بریتانیا در کلیسای وست مینستر لندن در 12 اکتبر 2021 ترک می کنند.

او اجازه نخواهد داد که او را از جشن گرفتن نقطه عطف مهم جشن پلاتینیوم سال آینده باز دارد. ملکه که در حال حاضر طولانی‌ترین پادشاه در تاریخ بریتانیا است، در 6 فوریه، ملکه به مدت 70 سال در راس سلطنت خواهد بود – اولین حاکم بریتانیا که این کار را انجام می‌دهد.

جشن های پر زرق و برقی در ماه ژوئن در حال انجام است. رژه سربازان رنگ بازخواهد گشت (پس از دو سال لغو در لندن به دلیل همه‌گیری) تا تعطیلات آخر هفته بانکی طولانی‌تری را آغاز کند. چراغ‌ها در سراسر بریتانیا روشن می‌شوند، کاخ باکینگهام کنسرت موسیقی برگزار می‌کند، مهمانی‌های خیابانی تشویق می‌شوند، و همه این‌ها با نمایشی به اوج می‌رسد که بیش از 5000 پرسنل، اجراکنندگان، کارگران کلیدی و داوطلبان از بریتانیا و بریتانیا در آن شرکت خواهند کرد. مشترک المنافع.

برگزارکنندگان این مراسم را به عنوان “فرصتی برای کشور برای ظهور دوباره انرژی و تجدید، ابراز خوش بینی و اطمینان” و به عنوان “مراسم بازگشایی” برای بریتانیا پس از “دوره ای از عدم اطمینان و سختی” معرفی کرده اند.

نش می‌گوید جشن‌های جوبیلی از نظر تاریخی رویدادهای نشاط‌آوری هستند که به مردم بهانه‌ای می‌دهد تا دور هم جمع شوند تا درباره سلطنت ملکه و چگونگی تغییر جهان فکر کنند.

رویکرد خانواده سلطنتی برای مقابله با شرایط داخلی نیز نحوه رسیدگی به اتهامات سوء استفاده جنسی جدی علیه شاهزاده اندرو توسط ویرجینیا رابرتز گیفره است که مدعی است در سن 17 سالگی به او حمله کرده است. کاخ باکینگهام تمام تحقیقات را به تیم حقوقی شاهزاده ارجاع می دهد. وکلای اندرو بارها اتهامات موکل خود را رد کرده اند.
عکسی که به نظر می رسد شاهزاده اندرو را به همراه ویرجینیا رابرتز گیفره، متهم جفری اپستین و در پس زمینه، گیسلین ماکسول را نشان می دهد.

امبر ملویل-براون، رئیس بخش رسانه و شهرت در شرکت حقوقی ویترز، می‌گوید که شهرت شاهزاده احتمالاً آسیب‌های دائمی دیده است، اما “برند خانواده سلطنتی آنقدر قوی است که در نتیجه اتهاماتی که به تک تک اعضا وارد شده است، شکست بخورد.”

او ادامه می‌دهد: «در مورد خود پادشاه، ملکه الیزابت دوم در طول سلطنت خود عمدتاً جدا از دعوای خانوادگی تلقی می‌شود، و به طور اثیری بالاتر از چنین موضوعاتی قرار گرفته و قابل استیضاح نیست».

همچنین کتاب خاطرات هری در سال 2022 منتشر می شود. در محافل سلطنتی درباره زندگینامه آینده دوک ساسکس، عصبیت وجود دارد.

به نظر می‌رسد که اگر اعلامیه‌ای از سوی ناشر Penguin Random House باشد، می‌توان همه جنبه‌های زندگی او را مورد توجه قرار داد. هری کنایه زده است که او “کلاه های زیادی در طول سال ها بر سر گذاشته است” و قول داده است که “بالا و پایین” بودن یک خانواده سلطنتی ارشد را نیز شامل شود.

این تحولات در افق ظاهر خواهد شد. استراتژی حفظ آرامش و ادامه راه یک راهبرد آزمایش شده است. به نظر می رسد در حال حاضر ادامه دارد، اما آیا برای همیشه کار خواهد کرد؟

این درام های خانوادگی به شیوه ای بسیار عمومی پخش می شوند. در سال آینده، این شرکت مشتاق خواهد بود تا به جهان نشان دهد که چگونه از یک دوره چالش برانگیز، بسیار قوی تر، بیرون می آید.

کریسمس قطع شد

ملکه الیزابت پیام کریسمس امسال را به همه کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند در ادای احترام به همسر مرحومش تقدیم کرد. پادشاه در برنامه سالانه خود احساساتی غیرمعمول بود و گفت: “احساس خدمت، کنجکاوی فکری و ظرفیت او برای کم کردن سرگرمی از هر موقعیتی — همه غیرقابل مهار بودند. آن چشمک شوم و پرسشگر در پایان به همان اندازه درخشان بود که من برای اولین بار به او نگاه کن.” او اضافه کرد که در حالی که خانواده دلتنگ شاهزاده فیلیپ هستند، از این که می‌دانند او می‌خواهد آنها را جشن بگیرند، احساس آرامش می‌کنند، حتی اگر همه‌گیری یک بار دیگر اوضاع را کاهش داده بود.

پادشاه از سفر معمول خود به ساندرینگهام خودداری کرد، در عوض تصمیم گرفت در ویندزور در بحبوحه افزایش نوع Omicron در بریتانیا بماند. اما نترسید، مادر سالخورده تنها نبود. شاهزاده چارلز و همسرش کامیلا، و همچنین پرنس ادوارد و همسر سوفی، از جمله اعضای خانواده بودند که در مراسم کریسمس در کلیسای سنت جورج در ویندزور شرکت کردند.

چارلز و کامیلا در حال راه رفتن به مراسم کلیسای صبح روز کریسمس در کلیسای سنت جورج هستند.
در یک نقض امنیتی وحشتناک در صبح کریسمس، یک نوجوان مسلح در محوطه قلعه ویندزور دستگیر شد. طبق بیانیه پلیس دره تیمز، ماموران در عرض چند دقیقه به این حادثه تجاوز پاسخ دادند و فرد وارد هیچ ساختمانی نشد. پلیس متروپولیتن لندن در به روز رسانی روز یکشنبه اعلام کرد که پس از بازرسی از مهاجم که توسط پلیس تحت قانون سلامت روان بازداشت شده است، یک کمان پولادی کشف شد.

در همین حال، یک منبع سلطنتی به CNN گفت، ویلیام و کیت تعطیلات را در خانه خود در نورفولک گذراندند، جایی که برخی از اعضای خانواده میدلتون به آنها پیوستند.

از دست ندهید

دوشس کمبریج در کنسرت کریسمس اجتماعی خود در کلیسای وست مینستر، تماشاگران تلویزیون بریتانیا را خوشحال کرد. کیت هنگامی که برای اجرای ویژه ترانه “برای کسانی که نمی توانند اینجا باشند” توسط تام واکر خواننده و ترانه سرا اسکاتلندی به پای پیانو رفت، تماشاگران را با نشان دادن آهنگ های خود شگفت زده کرد.
ضبطی از این رویداد، “سرودهای سلطنتی: با هم در کریسمس” در شب کریسمس در شبکه ITV بریتانیا نمایش داده شد و شامل تصاویری بود که قبلا دیده نشده بود از دوشس در حال قلقلک دادن عاج ها. می توانید اجرای کامل را در اینجا تماشا کنید.

چه اتفاقی در حال رخ دادن است

در جریان محاکمه قاچاق جنسی گیسلین ماکسول، عضو اجتماعی بریتانیایی در نیویورک، به سختی از شاهزاده اندرو نام برده شد. اما این واقعیت که هیئت منصفه او را در پنج مورد از شش فقره مربوط به نقش او در سوء استفاده جنسی جفری اپستین از دختران خردسال مجرم تشخیص دادند، نمی تواند خبر خوبی برای سلطنتی بریتانیا باشد.

اندرو با یک شکایت مدنی توسط ویرجینیا رابرتز گیفری روبرو می شود که در آن او ادعا می کند که توسط جفری اپستین قاچاق شده و مجبور به رابطه جنسی با دوستانش – از جمله شاهزاده – شده است و اندرو می دانست که او در ایالات متحده زیر سن 17 سال است. شاهزاده اندرو قویا این اتهامات را رد می کند.

بحث شفاهی در آن پرونده برای 4 ژانویه تعیین شده است، جایی که انتظار می رود وکلای شاهزاده 61 ساله برای رد شکایت استدلال کنند. اگر وکلای او ناموفق باشند، یا پرونده به نتیجه نرسد، سلطنتی ممکن است بین سپتامبر و دسامبر 2022 محاکمه شود. اتهامات طولانی مدتی که اندرو با آن روبرو شده بود قبلاً به طور چشمگیری جایگاه عمومی او را خدشه دار کرده است و او در اواخر سال 2019 از وظایف سلطنتی کناره گیری کرد. .

آیا می دانستید؟

عکس التون جان در حال آواز خواندن در مراسم خاکسپاری پرنسس دایانا در 6 سپتامبر 1997.
رئیس وست مینستر شخصاً از کاخ باکینگهام درخواست کرد تا به التون جان، ستاره بریتانیایی اجازه دهد تا در مراسم تشییع جنازه پرنسس دایانا، نسخه بازسازی شده آهنگ موفق خود «شمع در باد» را بخواند. PA Media گزارش داد که مقالات منتشر شده توسط آرشیو ملی بریتانیا حاکی از آن است که در برابر این طرح به دلیل نگرانی از “بیش از حد احساساتی بودن” اشعار بازنویسی شده، مقاومت وجود داشته است. ابی حتی ترتیبی داد که یک نوازنده ساکسیفون در حالت آماده باش قرار بگیرد تا نسخه تکی این آهنگ را ارائه دهد. با این حال، دین با موفقیت استدلال کرد که اجازه دادن به جان برای ظاهر شدن یک حرکت “تخیلی و سخاوتمندانه” برای عموم خواهد بود. داستان کامل را از اینجا دریافت کنید.

عکس هفته

این زوج هفته گذشته کارت تعطیلات خود را به اشتراک گذاشتند.
خوب… پس این از نظر فنی هفته گذشته در حالی که ما در وقفه بودیم منتشر شد، اما خیلی بامزه است — چگونه می توانیم آن را لحاظ نکنیم؟ ساکنان ساسکس سرانجام در کارت تعطیلات 2021 خود به ما یک نگاه اجمالی از دختر شش ماهه لیلیبت به ما دادند. مگان که توسط عکاس الکسی لوبومیرسکی گرفته شده است، در حالی که لیلی را در هوا نگه داشته است، در حالی که هری آرچی را روی پاهایش حفظ می کند. ادامه مطلب

من با علاقه دیدارهایم با او و گرمی و شوخ طبعی او را به یاد می‌آورم.»

ملکه از “قهرمان حقوق بشر” دزموند توتو یاد می کند.

سایر اعضای خانواده سلطنتی در پی درگذشت اسقف اعظم دزموند توتو پیام تسلیت ارسال کردند. شاهزاده چارلز گفت که از درگذشت اسقف اعظم «عمیقاً متأسف است» و او را «الهام‌بخشی برای همه ما» برای «سخنرانی علیه شر آپارتاید و برجسته کردن تهدید تغییرات آب و هوایی» توصیف کرد. شاهزاده هری و مگان، دوشس ساسکس نیز به توتو ادای احترام کردند و او را “نماد عدالت نژادی” و “دوست” نامیدند.

آنها گفتند: “اسقف اعظم توتو به خاطر خوش بینی، شفافیت اخلاقی و روحیه شادمان به یادگار خواهد ماند. او نمادی برای عدالت نژادی و محبوب در سراسر جهان بود.” “تنها دو سال پیش بود که پسرمان، آرچی را در آغوش گرفت، در حالی که ما در آفریقای جنوبی بودیم – “آرچ و قوس” او شوخی کرده بود، خنده های عفونی او در اتاق طنین انداز می شد و هر کسی را در حضور او آرام می کرد. دوست و همه دلشان برایشان تنگ خواهد شد.”