تیراندازی در جشن سال نو در می سی سی پی 3 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت

می سی سی پی: مقامات می گویند که در پی تیراندازی چند نفر در یک مهمانی در می سی سی پی، تنها چند دقیقه قبل از پایان سال 2021، سه نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
در تیراندازی در یک مهمانی سال نو در گلفپورت هیچ بازداشتی صورت نگرفته است، زیرا بازرسان در حال ایجاد صحنه آشفته‌ای هستند که در آن بیش از 50 گلوله از چندین اسلحه شلیک شده است، اما همچنین به این دلیل که افرادی که تیراندازی را دیده‌اند و تعدادی از مجروحان این حادثه هستند. کریس رایل، رئیس پلیس گلفپورت گفت که در حال صحبت با افسران.
من ذهنیت آنها را درک می کنم. آنها نمی خواهند در انظار عمومی یک دزد دیده شوند. رایل در یک کنفرانس خبری روز شنبه گفت: اما ما یک خط تلفن داریم که با آن تماس بگیرند.
به گفته پلیس که ساعت 23:58 شب جمعه به تماس‌های 911 پاسخ دادند، وضعیت یک نفر وخیم است و سه نفر دیگر که مجروح شده‌اند بهبود می‌یابند.
رئیس پلیس گفت که بازرسان مطمئن نیستند که چه چیزی باعث هل دادن و مشت زدن شد که به سرعت منجر به تیراندازی شد.
رایل گفت: “اسلحه، مواد مخدر، الکل – این یک دستور العمل برای فاجعه است.”
پلیس مطمئن نیست که هنگام شروع تیراندازی چند نفر در مهمانی در فضای باز حضور داشتند. رایل گفت که افسران چندین ده نفر را تخمین زدند، اما مردم با رسیدن به هر طرف در حال دویدن بودند.
رئیس گفت که حتی افرادی که تیراندازی شده بودند با بازرسان صحبت نمی کردند.
رایل در کنفرانس خبری که در وب‌سایت The Sun Herald of Biloxi منتشر شد، گفت: «شب دیشب شخصی آنجا چیزی را با این تعداد زیاد دید.
وقتی یک تفنگ تهاجمی بیرون می‌آید، کسی می‌داند که آنها چه کسانی هستند و ما نیاز داریم که جلو بیایند.»
سه نفر کشته شده به نام کوری دوبوز، 23 ساله، اهل دیبرویل شناسایی شدند. سدریک مک کورد، 28 ساله، از گلفپورت. و اوبری لوئیس، 22 ساله، از بای سنت لوئیس، برایان سویتزر، بازرس شهرستان هریسون به خبرگزاری ها گفت.