جک دورسی از معامله ایلان ماسک ایراد می گیرد و می گوید همه چیز به سمت جنوب پیش رفت

توییتر یکی از بنیانگذاران جک دورسی – که زمانی حامی خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک از سایت بود – اکنون انتقادات شدیدی را از سایت جدید ارائه می کند. مالک و برخورد او با معامله. دورسی در پاسخ به این سوال که آیا ماسک خود را به عنوان بهترین مهماندار ممکن برای پلتفرم ثابت کرده است یا خیر، گفت: «نه. همچنین فکر نمی‌کنم او درست بعد از اینکه متوجه شد زمان‌بندی‌اش بد بود، عمل کرد. همچنین فکر نمی‌کنم هیئت مدیره مجبور به فروش می‌شد. ”
پس از اینکه بازارهای سهام مدت کوتاهی پس از پیشنهاد او برای خرید توییتر یک سال پیش تغییر کردند، ماسک به دنبال خروج از این معامله بود. قبل از اینکه خرید با قیمت پیشنهادی اولیه تکمیل شود، این یک نبرد حقوقی بین شرکت و میلیاردر شد. دورسی در Bluesky نوشت: «همه چیز به سمت جنوب رفت.» توییتر به طور خاص به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.
دورسی که سال‌ها با ماسک دوست بود و به او پیشنهاد داد با توییتر درگیر شود، قبلاً علناً از این معامله حمایت می‌کرد. سال گذشته، او ماسک را به عنوان مالک توییتر نامید: «راه حلی که من به آن اعتماد دارم. روز جمعه، یکی از کاربران Bluesky گفت که بسیار غم انگیز است که همه چیز از بین رفته است، که دورسی پاسخ داد: «بله. او در پست دیگری افزود: اما توییتر «هرگز به عنوان یک شرکت عمومی دوام نخواهد آورد». آیا ترجیح می‌دهید آن را در اختیار صندوق‌های تامینی و فعالان وال استریت قرار می‌دادید؟ این تنها جایگزین بود. ”