خانه سفید: “هدایایی از قلب” تم کریسمس بایدن در کاخ سفید است

واشنگتن: «هدایایی از صمیم قلب» موضوع اولین کریسمس پرزیدنت جو بایدن در کاخ سفید است.
بانوی اول جیل بایدن قرار بود روز دوشنبه از تزئینات مطابق با موضوع رونمایی کند که گفته می شود از افرادی الهام گرفته شده است که این زوج در سفر امسال به کشور با آنها ملاقات کرده اند.
بایدن‌ها: «چیزهایی که ما مقدس می‌دانیم ما را متحد می‌کنند و از فاصله، زمان و حتی محدودیت‌های یک بیماری همه‌گیر فراتر می‌روند: ایمان، خانواده و دوستی، عشق به هنر، یادگیری و طبیعت، قدردانی، خدمت و اجتماع، وحدت و صلح». در کتاب راهنمای تعطیلات کاخ سفید در سال 2021 نوشته شده است. “اینها هدیه هایی هستند که رشته های قلب زندگی ما را به هم گره می زند. این ها هدایایی از قلب هستند.”
این دکور دارای یک شیرینی زنجبیلی غول پیکر کاخ سفید است که کارگران خط مقدم را که در همه گیری ویروس کرونا پایداری کردند، می شناسد، در حالی که درخت کریسمس رسمی – صنوبر فریزر با ارتفاع 18 فوت (5.5 متر) – هدایای صلح و اتحاد را جشن می گیرد. کاخ سفید گفت.
با گذراندن هفته شکرگزاری بایدن ها در نانتاکت، ماساچوست، بیش از 100 داوطلب با 41 درخت کریسمس، حدود 6000 فوت (2000 یارد) روبان و بیش از 10000 زیور آلات عمارت اجرایی – از جمله دفتر بیضی شکل – را تزیین کردند.
بیست و پنج تاج گل ضلع شمالی و جنوبی ساختمان را زینت می دهند و نزدیک به 79000 چراغ درختان کریسمس، گلدسته ها، تاج های گل و دیگر نمایش های تعطیلات را روشن می کنند.
کاخ سفید گفت، جیل بایدن یک کلاس کلاس دوم را از مدرسه ابتدایی مالکوم در والدورف، مریلند دعوت کرده است تا به او کمک کند تا تزئینات را آشکار کند. شخصیت های PBS KIDS مارتین و کریس کرت از برنامه “Wild Kratts” نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.
قبل از نمایش عروسکی PBS برای بچه‌های مدرسه، بانوی اول کتاب سال 2012 خود را با عنوان «فراموش نکن، خدا نیروهای ما را برکت دهد» را برای کودکان می‌خواند و سخنانی را بیان می‌کند و از تیم تزئین‌کنندگان داوطلب تشکر می‌کند.
او همچنین از یک خانواده گارد ملی محلی دعوت کرد تا نقش این گارد در واکنش ایالات متحده به کووید-19 و همچنین خانواده‌های نظامی که تعطیلات را دور از عزیزانشان سپری می‌کنند، برجسته کند.
خبرنگاران قبل از رونمایی رسمی از کاخ سفید تزئین شده بازدید خواهند کرد.
بایدن ها نوشت: «در حالی که اولین فصل تعطیلات خود را در کاخ سفید جشن می گیریم، از آمریکایی هایی که در سرتاسر کشور ملاقات کرده ایم الهام گرفته ایم و بارها به ما یادآوری می کنیم که تفاوت های ما ارزشمند و شباهت های ما بی نهایت است. “ما برای شما یک فصل تعطیلات شاد، سالم و با نشاط آرزو می کنیم. همانطور که به سالی پر از امکان می نگریم، ممکن است هدایایی از قلب مسیر ما را به جلو روشن کند.”
درخت کریسمس رسمی کاخ سفید، که همیشه در اتاق آبی برپا می شود، با کبوترهای صلح تزئین شده است که پرچمی با نام 50 ایالت و قلمرو ایالات متحده حمل می کنند.
کاخ سفید Gingerbread، که صدها پوند وزن دارد، شامل هشت کپی دقیق از ساختمان‌های اجتماعی است که نشان‌دهنده کارگران خط مقدم است.
کاخ سفید ممکن است در این فصل تعطیلات کمتر شاهد ترافیک پیاده‌روی باشد زیرا تورهای عمومی به دلیل کووید-19 به حالت تعلیق باقی مانده‌اند، اما فیلم‌ها، عکس‌ها و جزئیات مربوط به تزئینات کریسمس برای مشاهده در WhiteHouse.gov/Holidays در دسترس هستند.
کاخ سفید گفت که هنوز در طول فصل تعطیلات تجربیات تعاملی مختلفی در اینستاگرام، نمای خیابان گوگل مپ، اسنپ چت و سایر پلتفرم‌ها در دسترس است.