«داتاژ قدیمی»: خواهر کیم بایدن را به دلیل تهدید هسته‌ای مورد انتقاد قرار داد

خواهر بانفوذ رهبر کره شمالی کیم جونگ اون از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خاطر این کار انتقاد کرد اتمی تهدیدات، و گفت که این نشانه “دوتای قدیمی” است و با تقویت زرادخانه اتمی کشورش مواجه خواهد شد.
اظهارات کیم یو جونگ که روز شنبه در رسانه های دولتی منتشر شد، اولین واکنش رسمی کره شمالی به دیدار این هفته در واشنگتن بین بایدن و رئیس جمهور کره جنوبی یون سوک یول برای تقویت بازدارندگی آنها در برابر پیونگ یانگ است و شامل اشاره نادری به این موضوع است. رئیس جمهور آمریکا در دستگاه تبلیغاتی خود.
خبرگزاری مرکزی رسمی کره با اشاره به رسمی خود به این کشور گزارش داد که وی “اعلامیه واشنگتن” را که بین بایدن و یون به دست آمده است “محصول سیاست خصمانه شریرانه در قبال کره شمالی است که منعکس کننده خصمانه ترین و تهاجمی ترین اراده اقدام است.” نام. کیم یو جونگ که از او به عنوان چهره کمپین فشار علیه ایالات متحده و کره جنوبی استفاده می شود، اضافه کرد که در حالی که دو کشور دارایی های هسته ای بیشتری را به منطقه وارد می کنند، کره شمالی با تقویت زرادخانه خود «در تناسب مستقیم با آی تی. به گزارش رسانه های دولتی، کره شمالی روز یکشنبه با وعده افزایش «بازدارندگی نظامی» خود به این لفاظی ها افزود. در تفسیری که KCNA منتشر کرد، سفر رئیس جمهور کره جنوبی به آمریکا به عنوان “خصمانه ترین، تهاجمی ترین و تحریک آمیزترین سفر و خطرناک ترین سفر برای یک جنگ هسته ای” توصیف شد.