ردیاب شخصی پرسنلی افراد – ایران رهیاب

در اطراف هر نقطه از کره خاکی که باشید به طور میانگین هشت ماهواره در آسمان گشت میزنند. همچنین به خاطر داشته باشید که برخی ردیاب ها شبیه به قطعات داخلی ماشین هستند. با داشتن ردیاب شخصی می توانید همیشه از موقعیتشان با خبر باشید و در صورت گم شدن آن را به خانه برگردانید. این ردیاب بهصرف داشتن ابعادی بسیار بهینه و کوچک، طراحی مناسب و باتری باکیفیتی که درون آن قرار دارد، بهترین کاربرد خود را در استفادههای شخصی به نمایش میگذارد.

ردیاب آهنربایی در دسته ردیاب های شخصی قرار داره و به باطری داخلی مجهز بوده و امکان شارژ و استفاده سیار رو دارد، این ردیاب ها قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. همچنین با توجه به کاربرد شخصی این ردیاب برای افراد، ابعاد و طراحی بسیار مناسبی برای محصول در نظر گرفتهشده است. جی پی اس یا ردیاب ماشین به دلیل اندازه و سایز مناسبی که دارد بهراحتی قابل نصب بر روی بخشهای مختلف خودرو بوده و با متصل شده به گوشی موبایل ، اطلاعات مسیر و موقعیت خودرو را در اختیار افراد قرار میدهد.

بله ردیابهای آهنربایی میتونن به بدنه ماشین به محکمی بچسبن و ازش جدا نشن. یکی از بهترین نمونه این ردیاب ها که قیمت بیشتری نسبت به سایر مدلهای آن دارد، جی پی اس آهنربایی است که یکی از قدرتمندترین نمونه این محصولات است و می تواند تا یک سال بدون شارژ به کار خود ادامه دهد. از طریق لینک میتونین با قیمت و ویژگیهای ردیاب آهنربایی آشنا بشید. از طریق لینک میتونین از جزییات، ویژگی و قیمتش اطلاع پیدا کنید.

بله ردیاب IR59 ارزان ترین ردیاب خودرو هست که میتونین خریداری کنید و روی خودروی خودتون نصب کنید. به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید. از این جهت مناسب کارهای پلیسی نیز می باشد. این ردیاب اندازه کوچکی دارد و مناسب افرادی است که از این محصول برای زمان کوتاهی دستگاه gps شخصی استفاده موقت دارند. ردیاب فندکی قابلیت شنود هم داره و میتونید هر زمان که نیاز داشتید صدای محیط اطراف ردیاب رو بشنوید. این ردیاب با قابلیت نصب سریع و آسان فرایند ردیابی را به سرعت آغاز می کند و به خوبی درون خودرو مخفی است.