زوج چینی که در تاریخ قرنطینه به دام افتاده بودند نامزد کردند

پکن: یک زوج چینی که در یک قرار بی پایان به خاطر یک قرنطینه ویروس به دام افتاده بودند، وقتی دریافتند که عشق، نه ویروس کرونا، در هوا است، آسوده خاطر شدند و با یکدیگر موافقت کردند.
این دومین بار در این ماه است که رسانه‌های دولتی چین گزارش‌هایی درباره گرفتار شدن یک زوج در یک قرار در دام قوانین قرنطینه ناگهانی منتشر می‌کنند، اما این یکی پایان خوش‌تری دارد.
ژائو شیائوکینگ، یک زن 28 ساله از استان شانشی در شمال چین، فکر می‌کرد که قرار ملاقاتش در اواسط دسامبر با مرد جوانی که در شهر دیگری زندگی می‌کند، یک رابطه یک روزه خواهد بود که در آن او با خانواده‌اش نیز آشنا می‌شود.
جوانان چینی در شهرهای کوچکتر و جوامع روستایی اغلب به خانواده و دوستان برای معرفی موارد مشابه متکی هستند و می توانند همزمان با خانواده تاریخ خود ملاقات کنند.
ژائو شیائوکینگ که برای دومین بار با این مرد ملاقات می کرد، روز دوشنبه به رسانه محلی Jimu News گفت: “من هرگز به ماندن در شب فکر نکردم، زیرا بسیار ناخوشایند است.”
اما مقامات شهر ژیان یانگ در همسایگی او به دلیل افزایش موارد ویروسی ناگهان دستور قرنطینه را صادر کردند که باعث شد زن نتواند به خانه بازگردد.
والدین این مرد از آنها خواستند که پس از یک هفته نامزدی، اما ژائو گفت که او احساس می کند “خیلی عجولانه” بوده است.
ژائو گفت وقتی برای اولین بار عکسی از مردی به نام ژائو فی را دید “خیلی علاقه مند نبود” اما بعداً فکر کرد که در زندگی واقعی بهتر به نظر می رسد.
با وجود شروع ناخوشایند، این زوج شروع به ایجاد احساسات نسبت به یکدیگر کردند و اکنون تصمیم به نامزدی گرفته اند.
ژائو شیائوکینگ، که یک تاجر آنلاین سیب است، به Jimu News گفت: “ما خیلی خوب با هم کنار می آییم.”
او گفت: “من باید سیب را در پخش زنده در خانه او بفروشم، اما مهم نیست که چقدر دیر است، او همیشه در کنار من است. من از این موضوع بسیار متاثر شدم.”
او گفت: “روح های ما با هم سازگار است، ما خیلی خوب با هم کنار می آییم و پدر و مادر هر دو خوشحال هستند.”
این داستان تخیل مخاطبان آنلاین را به خود جلب کرد.
اما در حالی که برخی از راهپیمایی بی امان سرنوشت غمگین شدند، برخی دیگر دوباره به تصمیمات عجولانه هشدار دادند.
یکی از آنها نوشت: “بعد از یکی دو سال از همدیگر خسته می شوید و طلاق می گیرید. من از این نوع ازدواج های زودگذر زیاد دیده ام.”
دیگری هشدار داد: “خانم، در این مورد شفاف فکر کن.”
داستان ژائو تنها چند روز پس از آن که یک جفت دیگر به دلیل گیر افتادن در یک ملاقات کور یک هفته ای به دلیل قرنطینه کووید، تیتر خبرها شدند، در رسانه های اجتماعی چین منتشر شد.
وانگ، زنی در استان هنان در مرکز چین، از زمانی که برای اولین قرار ملاقاتشان در اوایل ژانویه برای یک غذای خانگی رفته بود، در آپارتمان خواستگارش گیر کرده بود.
اما عاشقانه برای وانگ شکوفا نشده است، او شکایت کرد که قرار ملاقاتش به اندازه یک “مانکن چوبی” پرحرف است.