ماکسول: محاکمه گیسلین ماکسول: زن بریتانیایی شهادت می دهد که مجبور شده است اپشتین را ماساژ دهد.

نیویورک: یک زن بریتانیایی روز دوشنبه شهادت داد که گیسلین ماکسول او را تحت فشار قرار داده است تا زمانی که جفری اپستین هنوز نوجوانی بود، ماساژ جنسی بدهد و به او اطمینان داده بود که با او “خوشحال” خواهد شد.
این زن که در دادگاه آزار جنسی ماکسول در شهر نیویورک با استفاده از نام مستعار “کیت” برای محافظت از حریم خصوصی خود شهادت داد، یک قسمت را در اواسط دهه 1990 در املاک اپستین در پالم بیچ فلوریدا توصیف کرد که در آن مکسول لباس یک دختر مدرسه ای را با پلیسه دار کنار گذاشت. دامنی برای او که برای سرمایه دار بپوشد.
شاهد به یاد آورد که ماکسول به او گفت: “فکر کردم برای تو جالب است که چای جفری را با این لباس بخوری.”
او گفت: پس از یک برخورد جنسی که متعاقب آن انجام شد، یک فرد اجتماعی بریتانیایی از من پرسید که آیا به من خوش گذشت یا نه و به او گفت: “تو خیلی دختر خوبی هستی”.
این شاهد دومین زنی بود که علیه ماکسول در دادگاه فدرال منهتن موضع گیری کرد. اما برخلاف اولی، او در هنگام تماس جنسی خود با اپستین در سن رضایت در بریتانیا و ایالات متحده بود، بنابراین قاضی او را از بیان جزئیات اعمال جنسی خاص منع کرد.
ماکسول، 59 ساله، اتهامات مربوط به تربیت دختران 14 ساله را برای اپستین که در سال 2019 خود را در زندان کشت، رد کرده است. وکلای او می گویند که دولت او را تبدیل به قربانی جنایات جنسی اپستین می کند.
زنی که روز دوشنبه شهادت داد گفت که ماکسول را در سن 17 سالگی از طریق یکی از دوستانش که قبلاً با او قرار ملاقات گذاشته بود ملاقات کرد و مشتاق دوستی با این زن انگلیسی بود. ماکسول به او گفت که اپستاین، دوست پسرش، یک انسان دوست بود که می‌توانست در حرفه خوانندگی به او کمک کند.
ماکسول همچنین به او گفت که اپستین در مورد ماساژهای جنسی “مطلوب” است و گفت که “بسیار دشوار است” نیازهای او را حفظ کند. پس از موافقت با ماساژ دادن او در لندن، او بعداً با پروازهای تجاری به فلوریدا منتقل شد، جایی که به گفته او این تعاملات در 18 سالگی ادامه یافت.
او به یاد آورد که اولین باری که اپشتین را برهنه دید، ماکسول درست در کنار او ایستاده بود. او گفت: “من آن را به وضوح به خاطر می آورم زیرا وحشت زده و یخ زده بودم.”
او گفت، در مقابل، رفتار ماکسول “تقریبا شبیه یک دختر مدرسه ای بود.” همه چیز سرگرم کننده بود.
او گفت که در برابر “جدا شدن” از ماکسول و اپستین مقاومت می کند “زیرا من شاهد این بودم که هر دو چقدر به هم مرتبط بودند و من می ترسیدم”.
او در پاسخ به سوالی درباره اینکه می خواهد به طور ناشناس شهادت بدهد، گفت: “من نسبت به حوادثی که رخ داده است بسیار تحقیر و شرم دارم” و می خواست از فرزندش در برابر دانستن جزئیات محافظت کند.
در بازجویی متقابل، یک وکیل ماکسول شاهد را وادار کرد تا مواردی را تصدیق کند که او به طور علنی درباره اپستین و ماکسول با استفاده از نام واقعی خود صحبت کرده است. وکیل همچنین پرسید که آیا سابقه مصرف مواد مخدر و الکل او بر حافظه او تأثیر می گذارد یا خیر.
او می‌گوید: «این روی خاطراتی که همیشه داشته‌ام تأثیری نداشته است.
هیئت منصفه همچنین روز دوشنبه صورت‌های بانکی را دید که نشان می‌داد بین سال‌های 1999 تا 2007، تقریباً 30 میلیون دلار از حساب‌های اپستین به حساب‌های ماکسول منتقل شده است. سوابق نشان می دهد که حدود 7 میلیون دلار از آن برای خرید یک هلیکوپتر استفاده شده است.