نیک کیرگیوس و تاناسی کوکیناکیس در مسابقات آزاد استرالیا طوفانی پیش می روند

اگر کسی شما را تصحیح می کرد و می گفت که هیاهو در واقع از یک مسابقه تنیس انفرادی در اوپن استرالیا می آید، ممکن است فکر کنید شاید اشلی بارتی یا رافا نادال در حال بازی هستند.

در واقع، راکت از یک چهارم نهایی دونفره مردان اوپن استرالیا می آمد. عمل تیتر؟ «کی ویژه» که با نام‌های نیک کیرگیوس و تاناسی کوکیناکیس شناخته می‌شود.

دو نفره استرالیایی در طول سفر غیرمحتمل خود به نیمه نهایی گرند اسلم خانگی خود، هواداران را به جنون واداشته اند و با پیروزی 7-5 3-6 6-3 در یک چهارم نهایی مقابل تیم پوئتز و مایکل ونوس در کیا آرنای پرجمعیت به اوج خود رسیدند. سهشنبه.

مردان هیاهو در میان جمعیت، برآمدگی‌های قفسه سینه، ادای احترام از کریستیانو رونالدو – برجسته کردن تنیس به تنهایی نمی‌تواند عدالت را برای تماشایی که زوج استرالیایی ارائه کرده‌اند، رعایت کند.
کیرگیوس و کوکیناکیس سطح جدیدی از نمایشگری را به مسابقات دو نفره آزاد استرالیا آورده اند.

مسلماً دوبل در دنیای تنیس جایگاه ناخوشایندی دارد – با رویدادهای انفرادی که به طور مداوم هم از نظر جوایز و هم از نظر پوشش اولویت دارند – که باعث می شود توجه و تحسینی که این دو به دست می آورند را بیش از پیش چشمگیرتر کند.

با این حال، برای کیرگیوس و کوکیناکیس، رابطه آنها با جمعیت یک رابطه همزیستی است و هسته انگیزه آنها برای اجرا را تشکیل می دهد.

کیرگیوس گفت: “این اوپن استرالیا، صادقانه بگویم برای ما، بیشتر به مردم مربوط می شود — بازی برای آنها مهمتر از موفقیت ما در دونفره است.”

ما هیچ هدفی از آنچه که می‌خواهیم امسال در مسابقات دونفره به دست آوریم، ترسیم نکرده‌ایم، من فقط می‌خواهم بازی کنم و به مردم استرالیا و مسابقات آزاد استرالیا نمایش بدهم و واقعاً تلاش کنم و ورزش تنیس را رشد دهم.

“به همین دلیل است که من بازی می کنم، و می دانم که ثناسی فقط از آن لذت می برد — این سرگرم کننده ترین لذتی است که ما تا به حال در زمین داشته ایم.

کوکیناکیس افزود: “هیجان برای ما صادقانه راه رفتن است. این احمقانه به نظر می رسد، اما ما نگران هستیم که بعد از مسابقه چه اتفاقی بیفتد.”

دیدن حمایتی که از ما دریافت کرده‌ایم و سپس جمعیتی که هر بار که بیرون می‌رویم دیوانه می‌شوند و اینکه چقدر از آن لذت می‌برند، ما را تشویق می‌کند و انگیزه می‌دهیم تا برای آنها بهتر عمل کنیم.»

کیرگیوس (پایین C) راکتی را به پسری که با توپ تنیس زده بود می‌دهد.

اشک و هلهله

خلاصه‌ای عالی از ارتباط این زوج با تماشاگران ملبورن – و همچنین شخصیت مرموز کیرگیوس – در اوایل ست اول یک چهارم نهایی زمانی که این بازیکن 26 ساله وحشیانه توپ مرده‌ای را که در حال برگشت بود، پس از یک ول به جمعیت کوبید. خدمت.

توپ به کودکی برخورد کرد و اشک او را درآورد، در حالی که کیرگیوس از شدت شوک دهانش را پوشانده بود.

پس از گپ کوتاهی با کوکیناکیس، کیرگیوس به سمت جایگاه رفت تا نشانه‌ای از عذرخواهی را به پسری بدهد که – اگرچه باید اذعان داشت که هنوز کمی آبکی چشم داشت – حالا لبخندی زد، یک راکت جدید و یک هیولا. داستان برای به اشتراک گذاشتن در مدرسه

موج تشویق های گرم بعدی از سوی جمعیت پاسخی بود که معمولاً «پسر بد تنیس» نامیده می شود، همیشه دریافت نکرده است.

بازیهای مزخرف در دادگاه گاهی اوقات یک حرفه بدون شک با استعداد را خدشه دار کرده است – نابالغی که او به آن اعتراف می کند – سال گذشته کیرگیوس به CNN گفت که رابطه “عشق و نفرت” با این ورزش داشته است.
شش سال پس از مرگ مادربزرگش، نیک کیرگیوس با شیاطین دست و پنجه نرم می کند

با این حال به نظر می‌رسد که این دو نفره واقعاً کیرگیوس را برانگیخته است و نمی‌توان شکی داشت که جمعیت امسال به کدام سمت «عشق-نفرت» می‌افتد — به‌ویژه هواداران جوانی که در بازی‌های این دو در ملبورن پارک جمع شده‌اند.

کیرگیوس گفت: “هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، من و ثناسی قطعاً الگوهایی برای جوانان در استرالیا هستیم، واضح است که ما آن جمعیت را جذب می کنیم.”

می‌دانم که در طول این سال‌ها بهترین الگو نبوده‌ام، اما تازه یاد می‌گرفتم که چگونه با همه چیز کنار بیایم و فکر می‌کنم اکنون در ۲۶ سالگی بالغ شده‌ام و قطعاً متوجه شدم که بسیاری از بچه‌ها و افراد جوان – حتی افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند — وقتی بیرون می رویم به ما نگاه می کنند.

ما آدم‌های خاصی نیستیم، ما انسان‌های معمولی هستیم که ممکن است در استرالیا آن‌ها را در حال پیاده‌روی ببینید… من فکر می‌کنم که ما فقط قابل ارتباط هستیم، این بهترین چیز در مورد آن است.»

کوکیناکیس (L) و کیرگیوس پس از شکست دادن پوئتز و ونوس جشن می گیرند.

قابل ارتباط

برای کریگیوس 26 ساله، تفاوت کلیدواژه جایگاه او در این ورزش است.

تنیس همیشه شخصیت‌هایی داشته است، من قبلاً این را گفته‌ام، اما فکر می‌کنم آنها فقط برای درک اینکه راه‌های مختلفی برای انجام آن وجود دارد، تلاش کردند.

“شما راجر فدرر و این بچه‌ها را دارید که فقط یک بار در یک نسل ورزشکار هستند – من نمی‌توانم اینطور باشم، ما آن‌طور نیستیم، باید افرادی باشند که کمی مرتبط‌تر باشند.”

جدای از توانایی، کریگیوس و کوکیناکیس در مسابقات آزاد استرالیا یک بار در یک نسل نمایش می‌دهند – فقط برای دوستداران صلح و آرامش ملبورن در صورتی که تا آخر راه بروند، فکر کنید.