هری استایلز برند زیبایی خنثی جنسیتی، Pleasing را راه اندازی کرد

نوشته شده توسط مگان سی هیلز، سی ان ان

هری استایلز خواننده که به خاطر کمد لباس جنسی و عشق به لاک ناخن معروف است، برند زیبایی خود را به نام Pleasing راه اندازی کرده است.
این ستاره روز دوشنبه از طریق توییتر و اینستاگرام این خط را اعلام کرد و تصویری تبلیغاتی از خود با عنوان “خوشایند خود را پیدا کنید” منتشر کرد.
هری استایلز در حال مدل سازی طیف جدید لاک های ناخن و حلقه های H و S با امضای خود است.

هری استایلز در حال مدل سازی طیف جدید لاک های ناخن و حلقه های H و S با امضای خود است. اعتبار: خوش

طیف زیبایی وگان و بدون ظلم در حال حاضر شامل شش محصول می شود: چهار لاک ناخن، یک سرم دوتایی با توپ غلتکی لب و چشم، و یک سرم صورت. طبق وب سایت تازه راه اندازی شده این برند، این محصولات با قیمت های بین 20 تا 75 دلار، برای پیش خرید آنلاین در دسترس هستند و در پایان نوامبر ارسال می شوند.

استایلز در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “وقتی تصمیم گرفتیم Pleasing محصولات زیبایی بسازد، می خواستم مطمئن شوم که آنها چیزی هستند که من استفاده خواهم کرد.” من نمی‌خواستم محصولاتی برای پوشاندن افراد بسازم، می‌خواستم آن‌ها را برجسته کنم و به آنها احساس زیبایی کنم.»

این برند با چهار لاک ناخن عرضه می شود.

این برند با چهار لاک ناخن عرضه می شود. اعتبار: خوش

مدل‌های کمپین Pleasing هم مردان و هم زنان را دربرمی گیرد. در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است که این برند “انبوهی از هویت های منحصر به فرد در جامعه ما” را جشن می گیرد.

پلیزینگ همچنین گفت که این خط از مرواریدهایی الهام گرفته شده است که استایلز اغلب آنها را می پوشد و آن را “سرودی برای زیبایی موجود در یک صدف ساده” می نامد.

استایلز که به عشقش به مانیکورهای نامتناسب شهرت دارد، به فهرست رو به رشدی از افراد مشهور مرد می‌پیوندد تا در سال‌های اخیر محصولات ناخن از جمله A$AP Rocky، Machine Gun Kelly و Lil Yachty را عرضه کنند. لاک های Pleasing در چهار رنگ مختلف و نام هایی الهام گرفته از مروارید دارند: سایه سفید به نام Perfect Pearl، صورتی کم رنگ به نام Granny’s Pearls، لاک مشکی با درخشندگی آبی به نام Inky Pearl و روپوش شفاف به نام Pearly Tops.

هری استایلز، ستاره پاپ، برند زیبایی غیر باینری را راه اندازی کرد

علاوه بر محصولات ناخن، این خط همچنین شامل سرم چشم و لب دو در یک به نام Pleasing Pen است. یک سر قلم دارای ژل چشمی است که از ترکیباتی از جمله لینگون بری و بامیه ساخته شده است، در حالی که سر دیگر حاوی یک درمان لب با طعم گل ختمی است.

محصول نهایی، سرم روشن کننده مروارید است که خاصیت مرطوب کنندگی دارد و به گفته سایت این برند می تواند به عنوان پایه پرایمینگ برای آرایش استفاده شود. مطابق با زیبایی شناسی مجموعه، در یک بطری مستطیلی پر از کپسول های مروارید مانند سفید عرضه می شود.

استایلز گفت که این محصول “از غواصان پوست ژاپنی الهام گرفته شده است – غواصان زن که مرواریدها را جمع آوری می کردند … بدون ابزار، فقط یک تور.”

سرم نورانی مروارید که از غواصان مروارید ژاپنی الهام گرفته شده است.

سرم نورانی مروارید که از غواصان مروارید ژاپنی الهام گرفته شده است. اعتبار: خوش

او ادامه داد: “پوست آنها بسیار شاداب به نظر می رسد، در آفتاب می درخشد، و من محصولی می خواستم که این حس را به شما بدهد… مثل اینکه شما تازه از اقیانوس سرد آمده اید.”

استایلز در صحبت با مجله Dazed در مورد راه اندازی، گفت که در طول همه گیری کووید-19 روی خط کار کرده است و فاش کرد که محصولات بیشتری در راه است.