چارلز: خانواده سلطنتی بریتانیا برای اولین عید پاک سلطنت شاه چارلز گرد هم می آیند

لندن: پادشاه چارلز و اعضای ارشد سلطنتی بریتانیا برای مراسم عید پاک سنتی خود در روز یکشنبه، اولین دوره سلطنت پادشاه جدید، در قلعه ویندزور گرد هم آمدند.
چارلز با همسرش کامیلا، همسر ملکه، و خانواده بزرگش از جمله پسر و وارث شاهزاده ویلیام، همسرش کیت و سه فرزندشان در پیاده روی از قلعه به کلیسای کوچک سنت جورج در همان نزدیکی پیوست.
همچنین شاهزاده اندرو برادر کوچکتر پادشاه نیز حضور داشت که قبل از حل و فصل دعوای سوء استفاده جنسی در ایالات متحده در سال گذشته از وظایف سلطنتی برکنار شد.
این مناسبت، یکی از معدود رویدادهایی که همه اعضای سلطنتی را در انظار عمومی گرد هم می‌آورد، امسال به‌ویژه تحسین‌برانگیز است، اولین مورد پس از مرگ ملکه الیزابت و همچنین دو سال از روز شوهرش می‌گذرد. شاهزاده فیلیپ فوت کرد. هر دو در کلیسای پادشاه جورج ششم در ویندزور به خاک سپرده شده اند.
همچنین هجدهمین سالگرد ازدواج چارلز و همسر دوم کامیلا است که در سال 2005 در ویندزور ازدواج کردند.
به عنوان پادشاه، چارلز رئیس نمادین کلیسای انگلیس به عنوان فرماندار عالی آن است و روزنامه میل آن ساندی گزارش داد که بین پادشاه و رهبران کلیسا بر سر نقشی که سایر ادیان ممکن است در تاجگذاری او، یک مناسبت مذهبی رسمی، ایفا کنند، اختلاف نظر وجود دارد. ، در 6 می.
این روزنامه می‌گوید که این بحث‌ها انتشار حکم تاج‌گذاری را به تاخیر می‌اندازد، اما گفت که هم کاخ باکینگهام و هم کلیسا گفته‌اند که جزئیات در زمان مناسب منتشر خواهد شد، در حالی که منابع هرگونه تاخیر را رد کرده‌اند.