چرا استفاده از ماسک در هواپیما برای تجارت خوب است؟

او در پاسخ به سوالی در جلسه استماع سنا گفت: «من فکر می‌کنم این قضیه بسیار قوی است که ماسک‌ها چیز زیادی در محیط کابین هوا اضافه نمی‌کنند. “این بسیار ایمن و بسیار با کیفیت در مقایسه با هر محیط داخلی دیگری است.”

واضح است که کلی درست می‌گوید که هوای هواپیما نسبت به سایر محیط‌های داخلی، از جمله بیشتر دفاتر و فروشگاه‌ها، ایمن‌تر است. نه تنها از فیلترهای HEPA درجه پزشکی عبور می کند، بلکه هوای کابین به طور مداوم در طول پرواز با هوای بیرون مبادله می شود.

اما مراکز کنترل بیماری و اداره امنیت حمل و نقل اصرار دارند که حتی با این کیفیت هوا، ماسک‌ها همچنان برای مبارزه با انتقال کووید در بین مسافران مهم هستند، زیرا بسیاری از آنها واکسینه نشده‌اند، زیرا به هم نزدیک‌تر از آنچه ممکن است بسته‌بندی شوند. در هر محیط دیگری ساعت ها در یک زمان. قوانین فدرال که ماسک را نه تنها در هواپیماها بلکه در قطارها و اتوبوس ها الزامی می کند، حداقل تا مارس 2022 به قوت خود باقی خواهند ماند.

کارشناسان بر این باورند که ماسک‌ها یک مزیت دیگر و نه چندان آشکار برای خطوط هوایی دارد – آن‌ها اطمینان لازم را به مسافران برای رزرو پروازها می‌دهند. در وهله اول.

کری تان، استاد اقتصاد در دانشگاه لویولا مریلند و کارشناس اقتصاد هوا، می‌گوید: “من نمی‌توانم درباره این علم صحبت کنم که آیا ماسک‌ها کمک می‌کنند یا خیر. اما افکار من در مورد دستور ماسک این است که به رزرو سفرهای تفریحی کمک می‌کنند.” مسافرت رفتن. “من احساس می کنم به طور کلی به مسافران آرامش می دهد.”

اگرچه سفرهای کاری و سفرهای بین‌المللی هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته‌اند، اعتقاد بر این است که سفرهای تفریحی نزدیک به سطوح سال 2019 است، به ویژه در فصل سفر تعطیلات.

تان گفت، تعداد مسافرانی که به دلیل دوست نداشتن ماسک پرواز نمی‌کنند، احتمالاً از کسانی که پرواز رزرو می‌کنند بسیار بیشتر است، زیرا می‌دانند افرادی که در اطرافشان نشسته‌اند ماسک خواهند زد. البته او اعتراف می کند که اثبات آن دشوار است، زیرا هیچ مدرک محکمی وجود ندارد.

آنچه مشخص است این است که در روزهای اولیه شیوع همه‌گیری، همه خطوط هوایی صندلی‌های وسط را خالی می‌گذاشتند تا به مسافران درجاتی از فاصله‌گذاری اجتماعی را در هواپیما ارائه دهند. از آنجایی که در آن روزهای اولیه، زمانی که همه‌گیری باعث شد تقاضا برای سفرهای هوایی به زمین تقریباً متوقف شود، تعداد کمی از مسافران پرواز می‌کردند، اقامتگاهی آسان بود.

اما به محض شروع بازگشت تقاضا در تابستان 2020، بیشتر خطوط هوایی این سیاست را کنار گذاشتند، به استثنای خطوط هوایی دلتا که صندلی‌های میانی خود را تا اول ماه مه خالی نگه داشت. این شرکت با دریافت هزینه بالاتر پاداش دریافت کرد. میانگین کرایه در هر مایل نسبت به رقبای خود. البته، هیچ کس نمی تواند بگوید که آیا مسافران برای فاصله گذاری اجتماعی یا اتاق اضافی آرنج هزینه بیشتری می پرداختند.

مدیران عامل سایر خطوط هوایی گفته اند که با کلی که دیگر نیازی به ماسک نیست موافق نیستند. حتی داگ پارکر، مدیرعامل امریکن ایرلاینز، که در ابتدا پس از بیان اظهارات کلی گفت «من موافقم»، بعداً گفت که اشتباه صحبت کرده است و روشن نکرد که او فقط با این باور موافق است که هوای هواپیما امن است، نه اینکه ماسک ها غیر ضروری هستند

“ما از دستور ماسک فدرال حمایت می کنیم. توقف کامل. این دستور توسط TSA و با مشورت CDC و سایر کارشناسان بهداشتی برای محافظت از ایمنی و رفاه مشتریان و اعضای تیم صادر شده است. وظیفه ما اجرای دستور است.” پارکر در بیانیه بعدی عصر پنجشنبه گفت. ما مشتاقانه منتظر روزی هستیم که ماسک فدرال برای سفرهای هوایی وجود نداشته باشد، زیرا این بدان معناست که همه گیری از ما گذشته است. اما امروز آن روز نیست.

دلتا (از جانب) مدیر عامل شرکت اد باستیان گفت با افزایش تعداد موارد Omicron، “ماسک ها برای مدتی به عنوان محافظ مهم خواهند بود.”
دو مدیر عامل اصلی خطوط هوایی نیاز به ماسک در هواپیماها را زیر سوال می برند
یک نکته منفی برای خطوط هوایی وجود دارد که دستور اجرای ماسک را انجام می دهند – این امر باعث افزایش حوادث مربوط به مسافران غیرقانونی شده است. اما حداقل با یک قانون فدرال، خطوط هوایی می توانند به مسافرانی که صرفاً ناراضی هستند و نه سرکش هستند، بگویند که باید ماسک بزنند تا از قوانین فدرال پیروی کنند، نه قوانین خود شرکت هواپیمایی. و آنها نباید نگران از دست دادن مشتریان مخالف ماسک به رقیب باشند.

هر چهار شرکت هواپیمایی بزرگ از حدس و گمان خودداری کردند که آیا رزرو آنها از دستور ماسک کمک می کند یا آسیب می بیند، اما کارشناسان دیگر موافق هستند که این احتمالاً یک مزیت است.

Savi Syth، تحلیلگر خطوط هوایی ریموند جیمز، می گوید: «این یک عامل بازدارنده بزرگ برای مردم نیست که با هواپیما سفر کنند، بنابراین احتمالاً در این مرحله یک مثبت خالص برای رزرو است. “این یک تجارت خدماتی است. خطوط هوایی باید اطمینان حاصل کنند که مسافران تا حد امکان راحت هستند. حتی اگر کسی ماسک زدن را دوست نداشته باشد، اگر دیگران این کار را انجام ندهند، بسیاری احساس راحتی کمتری خواهند کرد.”